November 12, 2015

Kok z wypełniaczem

Hej !
W tym poście pokażę jak zrobić koka przy użyciu wypełniacza, który powiększa go i wyrównuje.
Zrobienie nie jest trudne. Wystarczy mieć parę potrzebnych rzeczy :D



♥ Potrzebne będą:

• Wypełniacz- dobiera się go w zależności od długości i koloru włosów  ( ten na zdjęciu jest takim standardowym rozmiarem). 
Cena: ok. 13 zł (1 szt.)

• Dwie gumki do włosów- mogą być zwykłe, byleby były dobrego koloru.

• Wsuwki- kokówki, ok. 4 szt. ( zdj. poniżej) - dobiera się kolor pasujący najbardziej do włosów.
Cena: ok. 7 zł  (za opakowanie)

Wszystkie ceny podaje te ze sklepu, w którym to kupiłam ( claire's) , ale myślę, że wszędzie indziej będzie podobnie.



1. Po pierwsze , to należy zrobić zwykłą kitkę na wysokości takiej jakiej chcemy mieć koka.



2. Wsuwamy wypełniacz.



3. Teraz należy rozłożyć włosy na nim, tak by przykryły każdy jego kawałek.



4. Owijamy włosami dookoła.



5. Kiedy już w miarę wszystkie włosy są okręcone wokół nakładamy na to gumkę do włosów.



6. Wszystkie odstające włosy przypinamy kokówkami.



i...



To już koniec posta. Mam nadzieję, że podoba się Wam. =)

Do zobaczenia w kolejnym poście !



3 comments:

  1. Super, przydatny post !! Oby więcej takich !! 😊😍

    ReplyDelete
  2. Super! Zastanawiałam się czy kupić taki wypełniacz, nie wiedziałam że go używasz :) bardzo przydatny post :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo przydatny post. Widziałam taki wypełniacz, ale niewiedziałam jak za jego pomocą zrobić koka. Dzięki. ♥

    ReplyDelete