December 07, 2015

Cała prawda o aparacie na zęby

Hej !
W tym poście wyrażę swoją opinię na temat aparatu ortodontycznego. 
Mam nadzieję, że post Wam się spodoba.

 


Aparat na zęby nosiłam od 10-ego roku życia przez ok. 3 lata.
Dość długo, ale niestety tak musiałam :P

Zakładanie aparatu nie boli. 
Jedynie parę dni później ciężko się je.

ZALETY:
+ ma się potem proste zęby
( co jest oczywiście głównym celem noszenia aparatu )
+ jest to teraz modne 
(niektórzy ludzie noszą dla szpanu :P)

WADY:
- troszkę kłopotliwe, ponieważ trzeba
 dużo częściej myć zęby
- ciężko się je twarde rzeczy typu
 orzechy, jabłka itp., 
a guma do żucia okleja się wokół zębów :P
- jest dosyć drogi
- po zdjęciu trzeba bardzo długo nosić pozycjoner, 
żeby zęby się nie rozjechały
( ja muszę 5 lat )

Niestety wyszło troszkę więcej wad, ale kiedy się ma już
proste zęby, to są same zalety =D

To by było na tyle ^^

   Piszcie w komentarzach czy nosiliście lub czy będziecie nosić aparat.

Zgadzacie się ze mną co do wad i zalet?

Do zobaczenia w kolejnym poście!

~Marysia~

3 comments:

  1. Noszę aparat na zęby, ale taki inny. Zdejmowany.

    ReplyDelete
  2. Ja również nosiłam aparat ale przez dwa lata. Teraz mam pozycjoner jednak nie przeszkadza mi on w niczym :)Ciekawy blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mi bardzo nie przeszkadza pozycjoner, ale niestety trzeba o nim pamiętać :/
      Dziękuję =D

      Delete