December 30, 2015

Sweet nails

Hej!
W tym poście jest parę moich pomysłów na słodkie paznokcie.

1. 


2. 

3.


 Kolory lakierów jakich używałam:

 biały
  różowy
  zielony
 czarny


Troszkę się napracowałam, ale jestem z siebie zadowolona, ponieważ nie za bardzo potrafię 
malować paznokcie, a te mi nawet wyszły :D

A jak Wam się podobają ?
Które są najlepsze? 
Piszcie...
w komentarzach =)

Jeszcze z okazji nadchodzącego Nowego Roku życzę wszystkim zdrowia, szczęścia, radości, itd... 
Żeby rok 2016 był jeszcze lepszy od poprzedniego ;)

~Marysia~

5 comments:

  1. Ale fajne pomysły! Te arbuzy świetne ^^
    I również, szczęśliwego nowego!

    ReplyDelete
  2. Wow! Super dzięki że mnie zaprosiłaś na TM ⌒.⌒

    ReplyDelete
  3. wszystkie są świetne, ale arbuzy chyba najlepsze ^^
    http://by-klausia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo podobają mi się te w kropki, i naprawdę zastanowię się czy następnym razem ich nie zrobię. Kreatywnie !
    www.maneradios.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki =D Akurat te są bardzo proste w zrobieniu =)

      Delete