February 21, 2016

Marchewkowe torciki

Hej!
Kolejny przepis na moim blogu, który chciałam bardzo polecić =)
Torciki robiłam już parę razy, ponieważ są bardzo dobre i proste w wykonaniu.



Potrzebne składniki do zrobienia ok. 5 torcików:
( polecam zrobić z dwóch lub więcej porcji, ponieważ dosyć mało wychodzi )

• jajko
• marchewka
• 40 g cukru
• 30 g masła
• 40 g mąki
• szczypta proszku do pieczenia
• 20 g mielonych migdałów



1. Najpierw rozpuszczamy masło.

2. Do miski wsypujemy cukier, dodajemy masło i jajko.
Wszystko razem mieszamy.



3. Teraz dodajemy resztę składników i znowu mieszamy.



4. Rozlewamy ciasto do foremek. 
Ciasto nie urośnie zbyt wiele, ale i tak nie lejemy do pełna.




5. Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 160 stopni 
i pieczemy ok. 25 minut.


6. Kiedy ostygną polecam posmarować Nutellą

lub polać czekoladą.
Można też posmarować lukrem lub zostawić bez niczego. =)






Mam nadzieję, że post zachęci Was do zrobienia ich, 
np. komuś na urodziny lub po prostu na deser.


Pozdrawiam!
Do zobaczenia w kolejnym poście =)

22 comments:

  1. Wygląda pysznie *,* Na pewno wykorzystam ten przepis :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super post!
    Miło mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post :) paulinandmee.blogspot.com
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. mmm, ale mi smaka narobilaś :D
    http://liikeeme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wykorzystam ten przepis na pewno! Zaobserwowałam Cię paaula-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wyglądają cudownie, a jak muszą smakować! Jeju, wykorzystam przepis, na pewno!
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mmm wyglądają pysznie :)

    http://five-souls.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nieskąplikowany przepis, a na pewno pyszny, może kiedyś się na nie skusze :)
    La-karolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wyglądają smakowicie i na pewno takie są, bo ja uwielbiam marchewkowe ciasto, a widzę że tu są podobne składniki ;) na pewno wypróbuję ten przepis, mój chłopak się ucieszy, to prawdziwy pożeracz słodkości :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
  9. Najciekawsze jest to że ciasta/ciasteczka marchewkowe wgl nie mają smaku marchewki :D
    Bardzo ładnie wyglądają.
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    ReplyDelete
  10. Jak przepysznie wyglądają !
    Robisz mi takiego smaka, a staram się ograniczyć od takich rzeczy.
    http://maasonpl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jejku aż mam ogromna ochote na to. Naprawdę świetny post a co do bloga miło sie go czyta. Obserwuje i pozdrawiam :)
    http://wiktorialenik.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. cześć :) jeśli jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację, daj znać u mnie na blogu!

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Nigdy nie jadłam ciasta marchewkowego :D A zawsze chciałam :D Bardzo podobają mi się zdjęcia :) Powodzeni! lifeblondes.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nigdy nie przepadałam za ciastem marchewkowym, ale myślę, że to w Twoim wykonaniu mnie kupiło ;] Chętnie zrobiłabym je sama i dała skosztować rodzinie- pewnie by posmakowało
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  15. Nigdy nie jadłam, ale chętnie spróbuję :) Jeśli masz chwilkę wolnego czasu to zapraszam na nowy post- sandyxeyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Coś wspanialego! Jutro wypróbuję przepis! Więcej takich postów! :)

    ReplyDelete
  17. Mega przepis, coś dla mnie :) Kocham marchewkę haha.
    Wygląda smakowicie, chyba w weekend się skusze :)
    Pozdrawiam serdecznie, bardzo fajny blog

    ReplyDelete
  18. Fajne marchewkowe torciki! mm <3


    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ohh.. Ale mi zrobiłaś smaka !!
    angelll-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Smakowicie wygląda, muszę jutro wypróbować
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. WOW ! Świetna rzecz na pewno spróbuję ;)

    ReplyDelete