April 19, 2016

Jak dobrze zorganizować sobie czas?

Hej! 
W tym poście opiszę trochę jak dobrze zorganizować sobie czas, żeby w codziennym zamieszaniu znaleźć czas na przyjemności i chwilę odpoczynku :)

1. Najpierw zajmij się najważniejszymi sprawami takimi jak nauka czy obowiązki.
Żeby zwiększyć szybkość i wydajność nauki, rób to w miejscu, w którym czujesz się najlepiej. Jeżeli nie możesz się skupić w hałasie ucz się w ciszy, a jeżeli lepiej ci przy muzyce, to włącz ją.
Spróbuj odkryć jaka atmosfera najbardziej ci odpowiada... 



2. Zrób sobie listę rzeczy które musisz zrobić i wykreślaj wykonane już zadania. Wtedy będziesz mieć w pełni wykorzystany czas i nie zmarnujesz na myślenie, " co teraz zrobić...?".
Umieść taki plan w widocznym miejscu, by cały czas rzucał się w oczy.
Pamiętaj, aby każde rozpoczęte zadanie skończyć, bo wtedy jest większy porządek i nie zgubisz się w tym.


3. Oceń kiedy najlepiej ci się uczy. 
Może rano? Albo wieczorem? Albo po wyjściu na dwór czy spotkaniu z przyjaciółmi...
Ten czas poświęć na najbardziej wymagające i najtrudniejsze zadania.


4. W czasie nauki trzymaj porządek wokół siebie i miej wszystkie potrzebne ci przedmioty, żeby nie stracić czasu na szukanie i żeby przez to nie wybić się z rytmu nauki.



5. Używaj zakreślaczy i karteczek, żeby notatki były przejrzyste i dobrze się z nich uczyło.



6. Po szybkim wykonaniu obowiązków i po nauce masz czas na odpoczynek i na przyjemności :)

Zdjęcia: Grafika google

Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał i skorzystacie z tych rad :)

Pozdrawiam i do kolejnego posta!

27 comments:

  1. Świetne sposoby na pewno skorzystam
    Ja nie umiem sobie zorganizować czasu
    Często robię coś na ostatnią chwilę :')
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mimo, że planuję rzeczy, które muszę zrobić, realizacja moich postanowień graniczy z cudem!
    Bardzo przydatny post :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  3. Organizacja czasu bardzo mi się przyda, jestem strasznie nie zorganizowana i chodź nigdy na nic się nie spóźniam, brak mi takiego podziału czasu. Akurat nie muszę się uczyć, ale chodzę do pracy, która zajmuje mi 7 godzin 5 dni w tygodniu. Taka lista z zadaniami może się przydać :D muszę taką zrobić. Swietny post myszko i cudowne rady :) Nie wiem czemu wcześniej tego nie robiłam- ale właśnie zaobserowałam twojego bloga. Jest tak cudowny że wśród grona czytelników nie moze mnie zabraknąć :)
    pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  4. u mnie jesli chodzi o organizacje to jest do chrzanu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Używam zakreślaczy, bo dzięki nim dobrze mi się uczy. Jeśli chodzi o organizację to ciężko z nią u mnie. Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ja używam zakładek zakreślaczy i najważniejsze rzeczy spisuje sobie na kartce ;)
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne rady. O tak! Używanie zakreślaczy jest bardzo pomocne. Dzięki nim nasz mózg zapamiętuję np: trudne nazwy. Ja zawsze uczę się wieczorami, to jest dla mnie najodpowiedniejsza pora. Natomiast znam ludzi, którzy potrafią uczyć się o 5 rano ;o No cóż, każdy jest inny :) Bardzo pomocny post.
    Pozdrawiam i obserwuję ;**

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo dobre rady, szczególnie przed maturą! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    ReplyDelete
  9. Fajny post, na pewno, mi pomoże z poprawieniem organizacji czasu, bo jak na razie potrafię zaplanować sobie tylko naukę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie lilalienlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super przydatny post, kiedyś sama miałam ogromny problem z organizacją czegokolwiek bo czas leci tak szybko. Teraz jest już zdecydowanie lepiej ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do sb http://pauluuuu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetne sposoby, na pewno skorzustam z nich. I niektóre już stosuje ^^
    http://follow-y0ur-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Oj na bank skorzystam :P
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    ReplyDelete
  13. Świetny post! Powodzenie w dalszym blogowaniu!
    http://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jeśli chodzi o mnie to nie mam problemu z organizacją czasu :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  15. Przydatny post, ja na szczęście potrafię zorganizować sobie czas,a to ogromna zaleta. :)

    Obserwuję i zapraszam: http://karox96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Super rady :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super post, ja zawsze lubie organizować swój czas, aby później nie latać jak szalona :)

    http://allegiant997.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ciekawe porady! Zazwyczaj sobie rozpisuję plan dnia, dzięki czemu praktycznie z wszystkim się wyrabiam ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Staram się stosować do tych wskazówek i widzę efekty!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Post idealny dla mnie!
    Nie umiem zorganizować czasu w ogole :(
    Ale napewno skorzystam z twoich rad :*
    Pozdrawiam, Mads

    ReplyDelete
  21. Mi planowanie nigdy nie idzie, postaram się stosowac do tych wskazówek, moze teraz sie uda :)

    ReplyDelete
  22. Zazwyczaj jak coś planuję to mi to nie wychodzi, ale trudno :D Bardzo ciekawe rady :) Na pewno skorzystam !

    ReplyDelete
  23. Ja osobiście muszę mieć wszystko rozpisane i zaplanowane, inaczej pewnie zapomniałabym o ważnych wydarzeniach, wyjściach i obowiązkach :) bardzo przydatne rady :)

    ReplyDelete
  24. Jeśli chodzi o mnie zawsze staram się organizować swój czas, wtedy jest mi o wiele łatwiej.

    ReplyDelete
  25. Z porządkiem na moim miejscu pracy ciężko, oj bardzo ciężko! Niby wiem, że w poukładanych rzeczach jest lepiej wszystko znaleźć, ale ja chyba nie potrafię :p
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    ReplyDelete
  26. Bardzo przydatny post ;) Zawsze mam problem z organizacją :/
    Zapraszam do mnie :
    http://xxveroniqqaxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Skorzystam z porad , przydatny post :D

    ReplyDelete