May 29, 2016

Liebster Blog Award

Hej!
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Magdę.Wcześniej nie wiedziałam co to jest. Wahałam się czy podejmować się tej nominacji czy nie, jednak ostatecznie się podjęłam. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten post :)

Na początek wyjaśnienie co to Liebster Blog Award, czyli w skrócie LBA...

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.




1.Od jak dawna prowadzisz bloga?

Bloga prowadzę od końca października 2015, czyli od ok. 7 miesięcy.

2. Kim chcesz zostać w przyszłości?

To jest jedno z pytań, które sama coraz częściej sobie teraz zadaję, ponieważ już za rok muszę wiedzieć, jakie wybrać liceum, ale niestety nadal nie wiem...

3. Jak Twój blog będzie wyglądał za rok? Jakie zmiany planujesz? Czego nie chcesz zmieniać?


Jak będzie wyglądał za rok, to nie wiem, ale mam nadzieję, że jeszcze bardziej się rozwinie. Żadnych zmian jak na razie nie planuję... Jedyne co, to niedługo będzie jeszcze zakładka "O mnie" pod nagłówkiem ;)
Nie wiem czego nie chcę zmieniać, bo tego nie mogę przewidzieć, zawsze jakieś zmiany będą.


4. Kto jest Twoim wzorem z blogosfery lub YouTube?


Staram się nie wzorować na nikim, żeby to co robię było oryginalne. Chociaż jest parę blogów, które naprawdę bardzo lubię i czytam regularnie.



5. Jak wygląda Twoje miejsce do blogowania?


Zwykle to biurko lub łóżko :)


6. Jakie jest twoje hobby i dlaczego właśnie to?

Moim hobby jest oczywiście blogowanie, ale także rysowanie, projektowanie mody, czytanie, gotowanie, muzyka i wiele innych... W większości, to co lubię jest na tym blogu :) Oprócz tego uwielbiam pływać i biegać.
Nie wiem dlaczego to lubię, każdy w czymś jest dobry lub coś bardziej lubi robić.


7. Co najbardziej w sobie lubisz?

Myślę, że to, że jestem dosyć dobrze zorganizowana i, że nigdy się nie nudzę ;)

8. Książka lub film, który zmienił twoje życie.

Ciekawe pytanie, niestety nie dam rady na nie odpowiedzieć, mimo, że dużo czytam, to raczej żaden film czy książka nie zmieniły mojego życia, chyba, że podświadomie =D

9.  Jakie wydarzenie lub wybór miało największy wpływ na to gdzie dziś jesteś?

Może nie największy, ale duży wpływ miała zmiana szkoły.

10. Jaki jest najlepszy film, który do tej pory obejrzałaś?

Dużo jest takich filmów, ale bardzo podoba mi się: "Pacyfik Rim", "Planeta Singli", "Władca Pierścieni" i "Naznaczony I".
Jednak chyba bardziej lubię książki i seriale (obecnie-> Pretty Little Liars) :)

11. Co sprawia Ci największe trudności w blogowaniu?

To, że nie lubię za długo siedzieć przed komputerem, to jest zawsze ten największy problem :P



Nominuję:

• http://alexandra-xox.blogspot.com/
• http://lost-memories-lost-love.blogspot.com/
• http://black-brunette.blogspot.com/

oraz wszystkie osoby, które chcą odpowiedzieć na moje pytania ;)



Pytania do osób nominowanych:

1.Co Cię skłoniło do założenia bloga i co jest Twoją motywacją do pisania?
2. Jakiego bloga najchętniej czytasz?
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
4. Gdybyś mógł latać, jakie miejsce jako pierwsze byś odwiedził?
5. Jaki jest Twój ulubiony napój?
6. Na co zwracasz uwagę na innych blogach?
7. Masz jakiś cel do którego dążysz? Jak tak, to jaki?
8. Mniej więcej ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem/telefonem?
9. W kogo chciałbyś się zamienić z bohaterów filmowych lub książkowych?
10. Co Cię inspiruje?
11. Jaki jest Twój styl?


Zostałam również nominowana do "To Do", czyli z tego co się dowiedziałam, wypisanie minimum 10 postanowień, które ma się zamiar wypełnić do wakacji. Jednak na tą nominację nie odpowiem, ponieważ nie mam żadnych postanowień, jak już to bardziej na wakacje. Ale za nominację i tak chciałabym bardzo podziękować Wiktorii

To już koniec posta. Mam nadzieję, że Wam się podobał.
Już niedługo pokaże się kolejny wpis na moim blogu.

Życzę powodzenia wszystkim nominowanym przeze mnie i tym co się tego dodatkowo podejmą =D

Pozdrawiam!


26 comments:

  1. Fajnie odpowiedziałaś na pytania. Na Planetę Singli się wybieram, dobrze wiedzieć, że polecasz :)

    ReplyDelete
  2. Super LBA :D Ja też bardzo długo zastanawiałam się nad wyborem liceum, na szczęście mam to już za sobą i wiem że wybrałam dobrze :D
    Powodzenia!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Super post, też uwielbiam Władcę Pierścienia, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Władca Pierścieni, był jeden władca i kilka pierścieni ;)

      Delete
  4. oo władca pierscieni , moj przyjaciel rowniez to bardzo lubi :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też szukałam ostatnio nowej szkoły :)
    Fajny post :)
    Wpadnij jeśli chcesz :
    creativeandmagicanddraw.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gratuluję nominacji !
    Bardzo przyjemny post :))

    http://roksanakalinowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Gratuluję nominacji! bardzo lubię czytać takie posty :) świetne pytania a odpowiedzi jeszcze lepsze! :) w sumie to może odpowiem na zadane pytania w komentarzu? będzie dłużysz :) 1.Co Cię skłoniło do założenia bloga i co jest Twoją motywacją do pisania? Różnie, bo na przestrzeni lat miałam kilka blogów i każdy założony z innych powodów. Obecnie jest to chęć pokazania osoby niepełnosprawnej jako w pełni pozytywnej. Moją motywacją są ludzi ;) 2. Jakiego bloga najchętniej czytasz? Lifestyle, lubię wszystkiego po troche ;) 3. Jaka jest Twoja ulubiona książka? "Złotka Kula" 4. Gdybyś mógł latać, jakie miejsce jako pierwsze byś odwiedził? Japonię. 5. Jaki jest Twój ulubiony napój? Świerży sok. 6. Na co zwracasz uwagę na innych blogach? Na styl pisania. 7. Masz jakiś cel do którego dążysz? Jak tak, to jaki? Dom, rodzina, praca, moze własny biznes ;) 8. Mniej więcej ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem/telefonem? Komputerem- z 5/6 godzin, telefonem- może 1. 9. W kogo chciałbyś się zamienić z bohaterów filmowych lub książkowych? W Nagisę z Clannad. 10. Co Cię inspiruje? Ludzie, zdjęcia, myśli i słowa. 11. Jaki jest Twój styl? Optymistyczny ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ♥
      Super odpowiedzi =D
      Też bym chyba poleciała do Japonii hehe ;)
      Pozdrawiam również ;*

      Delete
  8. Super post. Odpowiem na pytania.


    1.Co Cię skłoniło do założenia bloga i co jest Twoją motywacją do pisania?

    Do napisania bloga skłoniło mnie to, że zawsze chciałam podzielić się z większym gronem odbiorców tym co lubię. Moją motywacją do pisaniajest to że moge blogować coraz lepiej.


    2. Jakiego bloga najchętniej czytasz?

    Tego: http://jabluszkooo.blogspot.com/?m=1


    3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

    Nie mam ulubionej.

    4. Gdybyś mógł latać, jakie miejsce jako pierwsze byś odwiedził?

    Polskie morze.

    5. Jaki jest Twój ulubiony napój?

    Ciepła herbata

    6. Na co zwracasz uwagę na innych blogach?

    Styl pisania, wygląd bloga, systematyczność.

    7. Masz jakiś cel do którego dążysz? Jak tak, to jaki?

    Zwiększyć liczbę czytelników, tak aby w każdym poście było około 20 komentarzy.


    8. Mniej więcej ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem/telefonem?

    Około 2godz.

    9. W kogo chciałbyś się zamienić z bohaterów filmowych lub książkowych?

    Hmm... Nie wiem ;)

    10. Co Cię inspiruje?

    Wiele rzeczy ale przedewszystkim życie!

    11. Jaki jest Twój styl?

    Ładny, wygodny (...) taki w którym czuje się dobrze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za odpowiedzi! Fajnie się czytało :D Też lubię bloga Patrycji ;)
      Pozdrawiam! ;*

      Delete
  9. Bardzo ciekawa nominacja i super odpowiedzi! ;)

    ReplyDelete
  10. Super, że jednak zdecydowałaś się napisać ten post ! :) Wyszedł świetnie :* też nigdy się nie nudzimy ^^ Zawsze można aktywnie spędzić czas :3 Z 11 punktem się zgadzamy w 100% <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :* http://agssymi.blogspot.com/2016/06/love-yourself.html

    ReplyDelete
  11. Marysia, proszę wstawiaj filmiki w 1 określony dzień albo mnie powiadom, ptosie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posty dodaje co ok. półtora tygodnia, ale będę Cię powiadamiac ;)

      Delete
  12. Też brałam udział w tej akcji

    ReplyDelete
  13. Super odpowiedzi! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się to że tworzysz coś sama a nie ściągasz od innych! Bardzo fajne podejście :)

    ReplyDelete
  15. fajny TAG ale Jadnak na twoim miejscu popracowałabym nad wyglądem bloga :)
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne odpowiedzi! <3
    Moje miejsce do blogowanie to też przeważnie biurko lub łóżko!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  17. uwielbiam lba! Popracowałabym nad wyglądem bloga.
    http://internetsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne odpowiedzi :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Gratuluję nominacji i życzę kolejnych sukcesów ;)
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete