May 19, 2016

,,Rywalki" Kiera Cass


Cześć!
Zapraszam na recenzję ostatnio przeczytanej przeze mnie książki, która okazała się bardzo wciągająca ;)



Opis:
,,Dla trzydziestu pięciu dziewcząt Eliminacje są szansą ich życia. To dzięki nim mają szansę uciec z ponurej rzeczywistości. Ze świata, w którym panują kastowe podziały, wprost do pałacu, w którym będą spełnione ich życzenia. Z miejsca, gdzie głód i choroby są na porządku dziennym, do krainy jedwabi i klejnotów.
Celem Eliminacji jest wyłonienie żony dla czarującego i przystojnego księcia Maxona.
Każda dziewczyna marzy o tym, by zostać wybraną. Każda poza Americą Singer.
Dla Ameriki Eliminacje to koszmar. Oznacza konieczność rozstania się z Aspenem- jej sekretną miłością i opuszczenie domu. A wszystko po to, by wziąć udział w morderczym wyścigu o koronę, której wcale nie pragnie.
Jednak gdy spotyka Maxona, który naprawdę przypomina księcia z bajki, America zaczyna zadawać sobie pytanie, czy naprawdę chce za wszelką cenę opuścić pałac. Być może życie o jakim marzyła wcale nie jest lepsze niż to, którego nawet nie chciała sobie wyobrazić..."


Moja opina:
  Książka jest świetna i naprawdę ją bardzo polecam. Były w niej  momenty śmieszne, ale również  dramatyczne.
Historia dzieje się w Illei, stworzonym przez autorkę, fikcyjnym stanie USA, gdzie rządzą król i królowa.  
 Osobiście bardzo chciałabym pobyć w takim zamku i mieć do dyspozycji pełno pięknych i niepowtarzalnych sukni ( których America nie chciała nosić :P ).
Książka tak mnie "wciągnęła",  poświęciłam dla niej nawet naukę 
i przeczytałam w 3 wieczory.
Oceniam ją 9/10 i niedługo zabieram się za kolejną część =)


Słyszeliście już o tej książce?
Czytaliście ja?
Jak Wam się podoba recenzja?

Czekam na Wasze komentarze =)

Zdjęcia--> Magda

36 comments:

  1. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  2. Ciekawe ;) Choć nigdy nie słyszałam o tej książce :P
    Może wspólna obserwacja ? :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam książki o tej nie slyszalam bardzo ladny blog ;)

    ReplyDelete
  4. Swietna recenzja ! Nie slyszlam nigdy o tej ksiazce, moze kiedys sie skusze i przeczytam. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Aż mnie zaciekawiło co było dalej...zdradz mi zakończenie bo niestety mimo, że książki uwielbiam to teraz nie mam ani jednej wolnej chwilki na czytanie

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie jest jeszcze koniec, ponieważ wszystkie części się łączą, mogę Ci zdradzić, ale wyślij mi swojego maila, bo nie chciałabym tu pisać, żeby inni mogli przeczytać ;)

      Delete
  6. Dzięki za recenzję :) Książka wydaje się być super!

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zaczęłam czytać tę książkę, ale szczerze, jakoś mnie nie przekonuje. Chyba nie moje klimaty ;)
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawa recenzja. Wyczekiwałam kolejnego posta i w końcu mogłam go przeczytać. :) Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blog.pl/

    ReplyDelete
  9. W mojej miejscowości w bibliotece jest trylogia. Bardzo ciekawa recenzja, bardzo konkretna i poukładana.
    madboy337.wordpress.com

    ReplyDelete
  10. Tą książkę spotykamy po raz kolejny. :) Okładka bardzo nas zaciekawiła :* Świetna recenzja. Pozdrawiamy :) http://agssymi.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. To chyba nie jest ten gatunek, który czytam, ale może akurat książka przypadłaby mi do gustu...
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Czytałam ta książkę i polecam ci następne części, bo tam akcja zmienia się z każdym rozdziałem. dorisssblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nigdy nie słyszałam o tej książce, może dlatego, że gustuje w innych gatunkach. Może jak znajdę chwilę to po nią sięgnę w końcu- nigdy za wiele książek :-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)
    Kocham Czytać

    ReplyDelete
  14. Słyszałam już wiele o tej ksiażce i udało mi się przeczytać wiele recenzji na jej temat ;) chętnie zagłębiłabym się w nią bardziej, gdyby nie praca i wyczerpujące hobby :D bardzo ciężko znaleźć mi czas na jakiekolwiek zajęcia, a mam ich sporo tak więc czytanie musialo zejść na dalszy plan (chodź jestem własnie w trakcie czytania Elfen lied) ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ciągle napotykam się na recenzje, ale jeszcze nie zdecydowałam się sięgnąć po tą książkę. Zapewne w wolnym czasie poczytam:)

    ReplyDelete
  16. Od pewnego czasu bardzo mnie ciekawi ta seria :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Czytałam teraz wyszła 5 część, której jestem ciekawa bo 4 trochę mnie zawiodła, ale końcówka była mega :)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam ! Przeczytałam wszystkie części, cudowne.

    ReplyDelete
  19. Miłego dnia kochana ! :) Czekamy na nowy wspaniały post :*

    ReplyDelete
  20. Hm... nie czytałam jeszcze tej książki, ale wiele koleżanek mi ją polecało. Nie do końca rozumiałam fenomen tej powieści, ale po przeczytaniu twojego posta chyba w jakiś sposób zachęciłaś mnie do jej kupna.
    Jeżeli chodzi o stricte recenzję, to mogłaby być dłuższa, ale to tylko rada na przyszłość ;)
    A jeśli chcesz poczytać coś również fajnego, to zachęcam Cię, jeśli oczywiście już tego nie czytałaś, zapoznać się z "Syreny i bogowie Tom 1 - dokąd teraz popłynę" autorstwa M.R.FOTI, "Dwie połówki pomidora" Idy Pierelotkin oraz coś bardziej z kryminału - "Szerlockista" Grahama Moore'a. Wszystkie wymienione bardzo serdecznie polecam :) Są one nieco inne niż wszystkie, dlatego nie muszą Ci się spodobać, ale próbować warto.
    Czekam na kolejny post!
    Jeżeli masz chęć i chwilkę czasu na zajrzenie do mnie, to byłoby bardzo miło :)
    http://perfect-and-flawless.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że zachęciłam Cię tą recenzją =)
      Dziękuję za radę, wezmę pod uwagę w kolejnym takim poście ;)
      Dziękuję też za propozycje, bo właśnie szukam czegoś do czytania.
      Z chęcią zajrzę na Twojego bloga :D

      Delete
  21. Bardzo dużo słyszałam o tej książce, moja koleżanka za nią przepadała i bardzo dużo mi o niej mówiła, może dlatego ja sobie niestety odpuściłam. Nie lubię jak ktoś za dużo mówi mi o danej książce czy filmie, wtedy moje chęci do przeczytania lub obejrzenia danego dzieła spadają do zera lub do po prostu bardzo minimalnych szans. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również tak mam, dlatego w recenzjach nie zdradzam za dużo o danej książce :)
      Pozdrawiam!

      Delete
  22. ja dużo słyszałem ale nie czytałem jednak chyba się skusze ;) kiroku-books.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam tę książkę i całą serię ,, Rywalek " ! Przeczytałam wszystkie części ! Moja ulubiona książka :D BArdzo fajna recenzja ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Książka wydaje się być bardzo interesującą, na pewno zwroce na nią uwagę przy wyborze kolejnej lektury :) świetna recenzja, bardzo zachęca do przeczytania książki :)

    ReplyDelete
  25. Zostałaś nominowana do "To Do" na moim blogu http://wiktoriaz1art.blogspot.com Zapraszam!!

    ReplyDelete
  26. Ja przeczytałam wszystkie możliwe części łącznie z dodatkami i kochałam wszystkie aż do ostatniej. Nie chce cię zniechęcać, ale mi niestety ostatnia - piąta część zepsuła całe wyobrażenie o eliminacjach. Ale ogólnie pierwsza część cudowna :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Kocham Rywalki. Teraz wyszła nowa część 🙉

    ReplyDelete
  28. Kocham Rywalki. Teraz wyszła nowa część 🙉

    ReplyDelete
  29. Przyjaciółka uwielbia tą książkę! Ja sama nie mogę się do niej przekonać...

    ReplyDelete
  30. Super post!!! Świetny blog <3 Pozdrawiam <3
    http://friendsforeverbambino.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. słyszałam o książce, będe się musiała za nią w końcu wziąć ;> pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  32. Świetna recenzja, kocham wszystkie pięć tomów z tej serii <3<3<3

    ReplyDelete