6/12/2016

Nanobytes



Witajcie! Parę dni temu przyszła do mnie przesyłka od firmy Nanobytes. Z niecierpliwością czekałam na tę paczkę. Kiedy rozpakowałam zobaczyłam trzy opakowania cukierków (dwie o smaku gumy balonowej i jedną o smaku truskawki) oraz torbę ekologiczną z pięknym nadrukowanym logo Nanobytes.


Wcześniej te cukierki widziałam w Empiku, nie wiedziałam co to jest, ale rzuciły mi się w oczy i dlatego je zapamiętałam. Jak zauważyliście są to charakterystyczne słodycze. Niby zwykłe, ale kosmiczne opakowanie robi swoje =)


Myślałam, że Nanobytes będą bardzo słodkimi cukierkami, ale ku mojemu zaskoczeniu okazały się lekko kwaskowate co idealnie komponuje się ze słodkością. 
Szczególnie przypasowały mi te o smaku gumy balonowej, które są przepyszne!
Natomiast trochę mniej smakowały mi truskawkowe, dlatego, że nie lubię słodyczy o tym smaku. Jednak dla paru moich koleżanek lepsze były truskawkowe.


Miłym zaskoczeniem była ekologiczna torba. Jest z naprawdę mocnego materiału, a przy okazji bardzo ładna.


Podsumowując, Nanobytes są pyszne i polecam je wszystkim lubiącym słodycze ^^






Na koniec chciałabym bardzo podziękować firmie tych kosmicznych cukierków za możliwość spróbowania i zrecenzowania przysmaków Nanobytes =D


Klikając w tego linka, wylądujecie w NanoKosmosie:

A tutaj możecie odwiedzić ich stronę na Facebooku:


Słyszeliście już o Nanobytes?
Jedliście je? Jak Wam smakują te kosmiczne cukiereczki?


Serdecznie zapraszam na ciekawe blogi osób, które podały ceny z mojej wishlisty z poprzedniego posta:



Do zobaczenia!

37 komentarzy:

  1. Wow: nigdy nie słyszałam o takich cukierkach, ale wygląda to ciekawie. Bardzo orginalny post. ;)
    Dzięki za ,,polecenie" mojego bloga. :D
    Pozdrawiam.
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałyśmy o nich ! :) Wydają się smaczne ^^ Super pomysł z ułożeniem serca <3 Genialny post same chciałybyśmy o nich robić recenzję. Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tych cukierkach, ale wydają się naprawdę smaczne :) Świetny blog, dodaje do obserwowanych! :)

    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  4. Już u jakiejś blogerki widziałam post na temat tych cukierków. Wydają się smaczne! Jak będę w empiku skuszę się na truskawkowe, chociaż trochę boję się smaku, bo lubię truskawkę w lodach, ale w cukierkach nienawidzę. Jednak może mile się zaskoczę :)

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze widze ze te słodycze sa bardzo popularne :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy i miły wygląd bloga ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na prawdę ciekawa jak smakują!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo osób na blogach już o nich pisało :D

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze że pierwszy raz spotykam się z takimi cukierkami chyba powędruje do Empiku i się im przyjrzę :-)
    Pozdrawiam
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka dobrych słów już słyszałam o nich, chyba sama muszę wypróbować :D http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.Gratuluję wygranej w konkursie w gazetce TM i zostania projektantką numeru
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam je i nie są najgorsze ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Same pyszności! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.Gratuluję wygranej w konkursie w gazetce TM i zostania projektantką numeru
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  15. Elo, tutaj ja, wasz kochany Nie Znacie Mnie, zapraszam na mojego blogaska, będzie tam wiele humoru i dobra starczy bo się podniecicie, zapraszam. :) PS: A, i dobre te cukierki, tylko wyglądają jak trutka na szczury, ale to tylko moje własne odczucia, możecie śmiało je jeść dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, nie pomyślałam o trutce na szczury =D
      Ale prawda, są dobre :)

      Usuń
  16. Nie próbowałam ich ale mam na nie ochotę, może je kupie:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ http://hihania.blogspot.com/2016/06/my-vintage-style-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie próbowałam tych cukierków, ale wyglądają super, smakuja pewnie tez :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej w konkursie kochana . A firma i produkt pierwszy raz widzę na oczy chociaż to tak słodko wygląda hehe ..

    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥
      I smakują też pysznie hehe =D

      Usuń
  20. Sama mam ochotę ich skosztować :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jadłam te cukiereczki ;P Pyszne są szczególnie ta słodka wersja bo ta kwaśna mnie przeraża jest tak kwaśna że ciężko to znieść xdd ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest jakiś kwaśny rodzaj tych cukierków, będę musiała spróbować =)

      Usuń
  22. Jadłam te o smaku gumy balonowej :) Pyszne! :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba skuszę się na ich zakup :)

    http://hauntedunicorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super że z nimi współpracujesz, ja też nawiązałam z nimi współprace ale to było już jakiś czas temu :) strasznie pokochałam tą torbę! wytrzymała i z długim paskiem, niestety, zgubiłam ją gdzieś i nie mogę się z tym pogodzić :/ ja dostałam smak wiśniowy i pomarańczowy teraz nanobytes kupuję w rossemanie :) gratuluję współpracy myszko! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥
      Nie wiedziałam, że są w rossmanie, ale dobrze wiedzieć =D
      Szkoda, że zgubiłaś torbę, bo faktycznie jest bardzo fajna.
      Pomarańczowy i wiśniowy smak też mogą być pyszne, może kiedyś je kupię ;)
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ♥ ;*

      Usuń
  25. Kurcze idę je kupić! *o*
    szuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też je kiedyś widzidzialam w empiku. Tak samo jak ty, myślę że je zapamiętałam przez te opakowanie :D Jak będę w empiku to spróbuję :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Sa pyszne ;)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. smakowicie wyglądają, mam nadzieje że tak samo smakują :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  29. nie słyszałam nigdy, ale już patrzę na te słodycze :D
    https://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o nich, ale jeszcze nie próbowałam :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze ich nie jadłam, ale wyglądają pysznie:)). Muszę ich kiedyś spróbować^^.
    Smacznego haha :D.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam te cukierki! Najbardziej lubię o smaku gumy balonowej :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń