June 24, 2016

Peeling kawowy



♦ Hi everyone! ♦

W tym poście znajdziecie przede wszystkim przepis na peeling kawowy, ale również jego właściwości i  przeciwwskazania do stosowania.

Robiłam już parę rodzajów peelingów, jednak ten okazał się najlepszy, szczególnie dlatego, że ma bardzo fajną i ciekawą konsystencję oraz zapach.


PEELING KAWOWY- PRZEPIS

Sposób zrobienia takiego peelingu jest naprawdę bardzo prosty i szybki,to też kolejna rzecz za którą go tak lubię ;)

Potrzebujemy:
• zmieloną, nierozpuszczalną kawę,
• oliwę z oliwek,
• dodatkowo cynamon lub imbir.


Małą ilością wrzącej wody zalewamy trzy łyżki kawy.
Przelewamy przez sitko, żeby odsączyć nadmiar wody, tak, by zostały tylko fusy.
Do fusów dodajemy oliwę z oliwek, żeby nawilżyć kawę, ponieważ nie może ona być sucha.
Na koniec możemy dodać szczyptę cynamonu lub imbiru, jeżeli chcemy by peeling był rozgrzewający.
Wszystko razem mieszamy.
Wmasowujemy w skórę okrężnymi ruchami, a po jakiś 10-15 minutach spłukujemy wodą.


WŁAŚCIWOŚCI PEELINGU KAWOWEGO

• Ściera martwy naskórek, dlatego po zastosowaniu skóra wydaje się zdrowsza i bardziej gładka,
• Oczyszcza skórę,
• Pobudza krążenie,
• Odmładza skórę/ przeciwdziała jej starzeniu,
• Przyspiesza przemianę materii.


PRZECIWWSKAZANIA

• Nie można stosować przy niewydolności układu żylnego nóg, a tym bardziej dodawać wtedy cynamon, który mocno przyspiesza krążenie.
• Nie powinno się też przy nadwrażliwości na kofeinę i ogólnie wrażliwej skórze.
• Nie używać przy trądziku, na rany i inne podrażnienia skóry...

Kofeina ma właściwości pobudzające, najlepiej robić to w dużym odstępie czasu przed pójściem spać, ponieważ peeling wnika przez skórę do organizmu.










Peeling idealnie nadaje się na prezent, sama jak pierwszy raz go robiłam, to nie dla siebie, ale dla mamy na gwiazdkę. Zrobiłam wtedy też owsiany i miętowy, które również dobrze wyszły :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

Używacie peelingów?
Robicie same czy kupujecie?
Jakie jest Wasze zdanie o nich?

♥ Czekam na Wasze komentarze ♥


Na koniec wszystkim kończącym rok szkolny życzę wszystkiego najlepszego na wakacje! B)


         

35 comments:

  1. Kilka razy robiłam go, ale chyba według trochę innego przepisu. Muszę kiedyś spróbować Twojej propozycji! :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, widziałam, że można zrobić na parę innych sposobów :)
      Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam =D ♥

      Delete
  2. Używam na co dzień takiego peelingu, bo oprócz tego że jego wykonanie jest tanie, to jest mega skuteczny! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to prawda wychodzi dużo taniej niż gdyby kupować, tym bardziej jeżeli używa się codziennie =)

      Delete
  3. Uwielbiam ten peeling! Nie tylko ładnie pachnie ale jak świetnie działa - polecam!


    Zapraszam do mnie: https://www.facebook.com/healthy7heaven/photos/a.988904974558554.1073741828.924154677700251/988914074557644/?type=3&theater

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również bardzo go lubię i polecam =) Dziękuję za komentarz! :))

      Delete
  4. Słyszałam o tym peelingu już wcześniej, nawet kilka razy już go robiłam :)
    Świetne zdjęcia, są takie minimalistyczne, przez co max mi się podobają.
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam ten peeling, od dawna stosuje i jest mega zadowolona :) Zapraszam do siebie : www.this-iss-it.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie od niedawna, ale też jestem zadowolona :)

      Delete
  6. Stosowałam, to chyba jeden z najlepszych i najpopularniejszych sposobów na zdarcie naskórka.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Dziękuję :))
      Również pozdrawiam!

      Delete
  8. Interesujący pomysł. :) Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  9. Dzięki za przepis! Uwielbiam pellingi, no i oczywiście uwielbiam zapach kawy *.* Z pewnością kiedyś go wypróbuję ;).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też bardzo lubię ten zapach :)
      Peeling naprawdę polecam :D

      Delete
  10. Uwielbiam różnego rodzaju peelingi, używam ich przynajmniej raz w tygodniu, ale nigdy nie robiłam ich sama, raczej stawiałam na kupny :) muszę wykonać ten przepis, chodź z kawą będzie ciężko bo pijam tylko rozpuszczalną :D ale dla tego efektu warto się poświęcić i kupić nie rozpuszczalną :) naprawdę świetny post myszko!
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ♥
      Jest, to bardzo fajny przepis i opłaca się go robić samemu, więc polecam =D
      Również pozdrawiam! ;*

      Delete
  11. A co będę sobie żałować - idę sobie taki zrobić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah :D
      Cieszę się, że Cię przekonałam do tego :D

      Delete
  12. Chyba go spróbuję :D Mam nadzieję, że mi wyjdzie, bo raczej w takich rzeczach dobra nie jestem :D Zapraszam oczywiście do nas, niedługo znajdzie się tam post również o pielęgnacji :) http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten peeling chyba zawsze wychodzi, ponieważ jest bardzo prosty w wykonaniu, ale powodzenia :))

      Delete
  13. Kilka razy chciałam zrobić go sama, ale jakoś zawsze o tym zapominam. Twój post mi o tym przypomniał!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że mój post Ci się przydał =D

      Delete
  14. Świetna sprawa z tym peelingiem, naprawdę, jestem zaskoczona co może zdziałać, słyszałam już kiedyś o nim ale tym razem chyba go wypróbuję :)

    roksanakalinowska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, on może naprawdę dużo =)
      Polecam :))

      Delete
  15. Bardzo lubię peeling kawowy, ale robię go nieco inaczej. Twój pomysł też wydaje mi się warty wypróbowania! Co do mojego sposobu to zajrzyj tutaj i mam tam też przepis na zupełnie inny peeling, może Cię zainspiruję;D

    http://kwietniowaaa.blogspot.com/2015/07/przepis-na-dwa-domowe-peelingi-do-ciaa.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za komentarz :))
      Twoje przepisy też są bardzo fajne, na pewno wypróbuję ^^

      Delete
  16. Świetny post, pozdrawiam:)
    http://spadajtaato96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Nigdy nie próbowałam ;) może czas to zmienić ;) bardzo przydatny post :D

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    ReplyDelete
  18. Gratulacje :) zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards
    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    ReplyDelete