August 29, 2016

Back-to-school- moje propozycje i przygotowania


Hej! Niestety wakacje już się kończą i trzeba wrócić do szkoły. Patrząc na luzik i wygodę jaką teraz mamy, aż nie chce się myśleć o wczesnym wstawaniu i nauce do późna. Jednak niestety trzeba to znieść. W tym poście przygotowałam dla Was parę pomysłów, żeby umilić sobie czas w szkole. Zapraszam!

ZESZYTY DIY

Ostatnio Pinterest zainspirował mnie do przerobienia zeszytów. Zmieniłam tak dwa.
 Kiedy przerabiamy zeszyt, staje się on oryginalny i możemy być pewni, że jedyny w swoim rodzaju. 


Do zrobienia pierwszego użyłam białej, różowej i miętowej kartki, cienkopisa oraz wydrukowanego tekstu.







Do drugiego farby akrylowej niebieskiej, różowej i fioletowej oraz cienkopisa.







PRZYBORY:

Zawsze na początku roku, nawet przez parę pierwszych miesięcy mam dużo rzeczy w piórniku. Jednak potem nie wiem jak to się dzieje, że kończę tylko z jednym czymś do pisania. 

Co znajdzie się w moim piórniku w tym roku? 

• pióro i zmazywacz do niego
• ołówek
• cienkopis
• klej i nożyczki
• linijka, ekierka i kontowierz
• temperówka i gumka
• karteczki
 ( myślę, że karteczki to dobre rozwiązanie, żeby niczego nie zapomnieć lub zaznaczyć najważniejsze rzeczy, dlatego bardzo je lubię)



KALENDARZ

Od dwóch lat używam kalendarza szkolnego i teraz bez niego chyba bym się pogubiła z tymi wszystkimi sprawdzianami i kartkówkami. Według mnie, to najlepsze rozwiązanie. Teraz zapisuję w nim wszystko powiązane ze szkołą: co przynieść, jakie kartkówki, kto z jakiego przedmiotu pyta...
Jednak wiem, że nie wszyscy lubią korzystać z kalendarzy, wtedy można użyć do tego karteczek i zaznaczać nimi sobie w zeszytach.
Ja mój tegoroczny kalendarzyk kupiłam w Empiku i bardzo mi się podoba, ponieważ przy każdym tygodniu jest strona na notatki (czego brakowało mi w dwóch poprzednich) oraz jest lekki i niewielkiego rozmiaru. Na każdej stronie z notatkami ma jakiś rysunek, tekst lub grę. 



DRUGIE ŚNIADANIE

Czy fajnie jest jeść ciągle chleb z serem, szynką itp.? Niewiele osób stwierdzi, że tak. Mam dla Was propozycję na bardzo dobre i zdrowe drugie śniadanie. Są to płatki owsiane z jogurtem i owocami. Głównym składnikiem jest jogurt i do niego możemy dodać wszystko na co tylko mamy ochotę.




To już koniec tego posta! Życzę Wszystkim wszystkiego najlepszego na nowy rok szkolny! 

Mam nadzieję, że post Wam się przyda :)) 
Jak Wy rozpoczynacie szkołę? Co bierzecie do plecaka? 


Do zobaczenia we wrześniu w kolejnym poście! :)


-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK

49 comments:

  1. Wonderful post! I really like notebooks;)
    I study in university, but still love to buy beautiful chancellery front of the new academic year (this is madness :D)

    ReplyDelete
  2. Płatki z jogurtem i owocami <3 W końcu ktoś mnie rozumie! Spróbuj suszonych, też są pyszne!

    ReplyDelete
  3. Ja bym to podzieliła na trzy posty ;) Też zrobiłam DIY zeszytu.
    Mój blog
    Kanał na YT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubię dzielić jednego tematu na oddzielne posty. Chętnie zajrzę do ciebie :)

      Delete
  4. Ja niestety jogurtu jeść nie mogę ze względu na to, że jest przetworem mlecznym (powody zdrowotne) :/
    Oba zeszyty są prześliczne :) Może jak będę mieć taki jednolity pod względem koloru, to zastosuję na nim pierwszy wariant z kotkiem ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem Cię, moja siostra też nie może mleka. Dziękuję bardzo :D

      Delete
  5. Bardzo ciekawy pomysł na zeszyty! Myślę że go wykorzystam i sama zrobię swoje zeszyty :D
    Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :)) Również pozdrawiam ;*

      Delete
  6. Wow, oba te zeszyty wyglądają świetnie, być może spróbuję zrobić ten kolorowy z farb, ponieważ mega mi się podoba ♥
    Ja też w tym roku mam w planach robić do szkoły bardziej urozmaicone drugie dania, niż zwykłe kanapki ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;* Cieszę się, że Ci się podoba :D

      Delete
  7. Wow, świetny post. Te zeszyty są cudowne. Sama na Pintereście szukam różnych inspiracji. Teraz przede wszystkim do urządzenia pokoju. :)
    A śniadanie nie dość, że smaczne to jeszcze dodaje nam dużo energii. Sama jem takie codziennie i szczerze, nie znudziło mi się. :)
    Pozdrawiam, charmolcia.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! To prawda, dodaje dużo energii :D Też próbuję sobie teraz urządzić jakoś pokój :))
      Również pozdrawiam!

      Delete
  8. Ciekawy post :) Zeszyty genialne ♥
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Takie śniadanie wygląda cudownie, normalnie chyba zacznę wcześniej wstawać i takie sobie robić :D
    A po szkole od razu kierunek - Lidl/Biedronka. Tam gdzie owoce :D
    Zeszyt pomalowany farbkami akrylowymi wygląda FANTASTYCZNIE.
    świetny post :)
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie trzeba wcale wcześniej, bardzo szybko się je robi :D
      Dziękuję bardzo! :*

      Delete
  10. fajne kotki

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Czasy szkoły mam już dawno za sobą, ale żałuję tych wszystkich fajnych gadżetów: zeszytów i innych kolorowych rzeczy, na których nie ma się już czasu na studiach...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale z tych kolorowych rzeczy też niestety trzeba się uczyć :D Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Delete
  13. Ile kolorowych rzeczy kocham takie masz pomysł pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się pomysł z tymi zeszytami DYI, wyszły Ci one naprawdę świetnie! :D Ja zrobiłam w ten sposób swój pamiętnik. Powodzenia w szkole!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jogurt z płatkami wygląda tak smacznie, że zjadłabym go teraz xd
    Zawsze chciałam robić sobie sama drugie śniadania, ale kiedy próbowałam po paru dniach mi się już odechciewało i po prostu szłam kupić coś do bufetu. :)
    Super notka, lubię takie posty organizacyjne z serii bts :)


    http://personallittletalks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Od tego śniadania, aż głodna jestem :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kradne pomysl na zeszyty! Matko zakochalam sie w nich *_* Nie mam drukarki ale nie uwazam tego za jakis problem :D Ja od dluzszego juz czasu rozgladam sie za jakims porzadnym kalendarzem bo aktualnie notuje wszystko "z dupy" w jednym zeszycie :D Haha i nie raz pozniej czesto mi sie polapac co i jak! Chyba jedno z najlepszych back to school jakie widzialam na blogach <3

    Versjada

    ReplyDelete
  18. Zeszyty są śliczne a po notatnik lecę jak najszybciej :D muszę go mieć

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Kalendarz bardzo polecam, już wypróbowany :D

      Delete
  19. Zeszyty cudne, uwielbiam czytać takie posty!

    ReplyDelete
  20. Bardzo podoba mi się ten post. A zdjęcia śliczne. ☺

    ReplyDelete
  21. Notatnik jest boski
    Śliczne są także zeszyciki
    Cały post świetny
    Pozdrawiam i zapraszam do dodawania siebie oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowne zeszyty, aż ich zazdroszczę! Ogólnie to same cudne rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://milenajeziorowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Te zeszyty są mega! Wyszły Ci super, bardzo oryginalny pomysł :)

    ReplyDelete