August 05, 2016

Colorful crayons


     ZDJĘCIA--> ZUZA


Na koniec mam jeszcze dwie sprawy...

1. Przez 3 dni mój blog był w "remoncie" i dlatego miał ustawienia prywatne. Jak możecie teraz zobaczyć, prawie wszystko jest inne. Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy wygląd.


2. Niedawno dostałam propozycję założenia własnego sklepu internetowego. I chciałam Was serdecznie do niego zaprosić.
Znajdziecie tam unikalne rzeczy z nadrukami ręcznie rysowanymi przez Zuzę i mnie. Mam nadzieję, że spodoba Wam się asortyment. Jak na razie nie ma tam za dużo rzeczy, ale z czasem będzie przybywać :)

Sklep--> KLIK


Do zobaczenia w kolejnym poście!

43 comments:

  1. Jejku zarąbiste tło i zegarek po prostu obłędny

    ReplyDelete
  2. Tamty wygląd był super, ale ten też jest fajny. :)
    Łał- własny sklep? Już wchodzę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! ;)
      Tak własny :D Zapraszam!

      Delete
  3. Świetne zdjęcia, z chęcią wejdę ma sklep i przeglądam artykuły.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Za dużo w sklepie jak na razie nie ma, ale zapraszam :))

      Delete
  4. Super stylizacja i mega zdjęcia no i gratuluję założenia sklepu mam nadzieję,że asortyment szybko się powiększy ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo!
      Na pewno jeszcze się powiększy. Na razie to dopiero początek, ale mamy dużo pomysłów na rzeczy, które na pewno wykorzystamy :))

      Delete
  5. świetna stylizacja myszko! wyglądasz naprawdę bardzo ładnie, wszystko do siebie idealnie pasuje i świetnie się ze sobą komponuje :) zakochałam się w twoim zegarku, jest obłędny! co do nowego wyglądu, no bardzo mi się podoba. Naprawdę kawał dobrej roboty, poprzedni też był bardzo fajny :) świetny sklep, weszłam zobaczyć co tam ciekawego i widzę że asortyment będzie bardzo różnorodny :) jak udało ci się założyć ten sklep? napiszesz kiedyś o tym?
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejku, dziękuję bardzo!! ❤❤❤
      Na pewno będzie różnorodny, żeby każdy mógł tam coś dla siebie znaleźć :) Dostałam propozycje założenia własnego sklepu i zgodziłam się, ponieważ wydaje mi się, że to ciekawe doświadczenie. Myślę, że jak się rozwinie, to napiszę coś więcej :D
      Jeszcze raz dziękuję i również pozdrawiam :*

      Delete
  6. Świetna stylizacja i ekstra tło do zdjęć. Sama chętnie zrobiłabym sobie sesję w tym miejscu. :)
    Zegarek jest cudowny. Rewelacyjna zmiana na blogu. I gratuluję sukcesu. Mam nadzieję, że napiszesz o tym kiedyś. Pozdrawiam, charmolcia.blogspot.com :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję! :* Może kiedyś napiszę :D

      Delete
  7. Śliczna stylizacja kochana i super jakości zdjęcia :) Bardzo ładna torebka oraz zegarek.

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetna sesja naprawdę :D pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  9. świetny ten wianek na włosach! Pasuje Ci idealnie :)

    ReplyDelete
  10. Fajna sceneria,wszystko super dobrane,dla mnie świetny post ;)

    ReplyDelete
  11. Zegarek kozacki! Mega tło. ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ale super schody! :)

    http://agataosinska9.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Szczerze powiem, nigdy jeszcze nie widziałam schodów z motywem kredek ani osoby która zrobiła sesję zdjęciową przy czymś takim. Bardzo ładnie to wygląda.
    Świetna sesja, mnie najbardziej ze stylizacji podobały się buty oraz zegarek.
    Nigdy wcześniej nie zaglądałam do Ciebie, no i wielkie wow, jeśli chodzi o zmianę wyglądu bloga, bardzo ładnie Ci wyszło. Sklep równie ciekawy.

    Zapraszam do siebie ⁂
    https://emiliamitchell.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :*
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam :D

      Delete
  14. Świetna stylizacja i zdjęcia ;)
    Bardzo fajny pomysł z założeniem własnego sklepu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stylizacja świetna
      Nowy wygląd bloga jest śliczny!
      Świetnie że masz swój sklep*-*
      Pozdrawiam
      Love-styl.blogspot.com

      Delete
    2. Stylizacja świetna
      Nowy wygląd bloga jest śliczny!
      Świetnie że masz swój sklep*-*
      Pozdrawiam
      Love-styl.blogspot.com

      Delete
  15. Wianek i zegarek mnie zachwycił, cudowne! Poklikałam :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękny widok bloga, i tło z kredkami rewelacja <3

    www.projekt-nn.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny zegarek!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/zwalcz-strach-przed-samym-soba-top-z.html

    ReplyDelete
  18. Koszulki w paski od razu kojarzą mi się z latem więc stylizacja jak najbardziej na plus :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi też się kojarzą z latem :D Dziękuję bardzo! ;*

      Delete