August 12, 2016

Lemoniada morelowa


Witajcie w kolejnym wakacyjnym poście! Dzisiaj napiszę trochę o pysznej, owocowej lemoniadzie.
Jej wykonanie jest naprawdę bardzo proste :) Ja zrobiłam tę lemoniadę z moreli, ale można je zamienić na inne owoce.

  
                     Potrzebne będzie:                                            Sposób wykonania:
                                 

• Kroimy morele w grube plastry.
• Nalewamy dowolną ilość wody do dzbanka.
• Miętę, wodę i owoce mieszamy i dodajemy cukier.
• Zostawiamy na jakiś czas, żeby morele puściły sok.
• Na koniec dodajemy kostki lodu (oczywiście jak ktoś nie chce, to pomija ten punkt :) )


Ja jak robiłam, to pięć moreli zalałam ok. litrem wody i dodałam łyżkę cukru, jednak nie podaję proporcji w przepisie, ponieważ zależy to od tego ile chcemy zrobić i jak słodkie są owoce :)









Ostatnio bardzo spodobały mi się owocowe nakładki na szklanki i postanowiłam je zrobić. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach świetnie pasują do lemoniady. Dodają jej letniego wyglądu oraz chronią przed dostaniem się os, much i innych nieproszonych gości w naszej szklance. Kiedy skończy się letni sezon, to idealnie sprawdzą się jako podkładka pod gorący kubek. Podsumowując, jestem z nich bardzo zadowolona :D








Jak Wam podoba się post? 
Również lubicie pić zimną lemoniadę w gorące, letnie dni?


--------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK

46 comments:

  1. Bardzo fajny i prosty przepis, a te podkładki wyglądają bardzo ładnie.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    ReplyDelete
  2. Super post. Świetne podkładki.
    Poklikałam w linki


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny wpis,podkładki na kubek są super <3

    ReplyDelete
  4. bardzo fajne podkładki na szklanki!
    podobaja mi sie takie kolorowe :)

    ReplyDelete
  5. Ja zazwyczaj piję wodę z miętą i cytryną. Też bardzo dobra. :)
    Świetne nakładki. :)
    Pozdrawiam. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, woda z cytryną i miętą też jest bardzo dobra :))
      Dziękuję bardzo!
      Również pozdrawiam ;*

      Delete
  6. Wygląda przepysznie! Nakładki są świetne. Jeszcze nigdzie ich nie widziałam. Gdzie je kupiłaś? :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Sama zrobiłam te nakładki. Nie wiem czy da się kupić ;)

      Delete
  7. Nakładki podbiły moje serce. Są świetne! Chyba muszę się wybrać po koraliki do sklepu i do dzieła.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :D

      Delete
  8. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam twojego bloga a ten post jest niesamowity. Lemoniada pycha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę :D Dziękuję bardzo ♥ ;*

      Delete
  10. Jesteś cudowna :) a zdjęcia wow

    ReplyDelete
  11. Lemoniada wygląda pysznie ;) Śliczne zdjęcia, nakładki bardzo ładnie się prezentują ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam lemoniadę, klik - 9,39$, 2,24$, 2,89$ :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    ReplyDelete
  13. Dawno nie jadałam moreli, ale po Twoim poście, aż mi się zachciało!
    Gratuluję współpracy!
    kinga-wajman.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Te nakładki są prześliczne i przesłodkie. Lemoniady nie pamiętam kiedy piłam, bo już to tak dawno byłam, ale chyba skorzystam z Twojego "przepisu".

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę się :))

      Delete
  15. świetny przepis! prosty więc nie ma możliwości by się nie udał :D chętnie zrobiłabym taką lemoniadę ale najlepiej truskawkową ;) niestety mamy takie lato że zamiast napoi z lodem, piję gorące herbaty i kawy ;) bardzo podobają mi się te nakładki, są takie słodkie! gratuluję propozycji współpracy, oby się udała trzymam mocno kciuki i oczywiście kliknęłam, zawsze pomogę mojej myszce :)
    buziaki ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że może się nie udać jak np. przesadzimy z cukrem hehe :D Co do lata, to niby mamy ocieplenie klimatu, a tak naprawdę, to lato jest bardzo zimne :/
      Dziękuję bardzo za pomoc kochana :*

      Delete
  16. O kurcze, bardzo fajny i ciekawy pomysł. Muszę wypróbować. pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo!
      Również pozdrawiam :*

      Delete
  17. Świetne zdjęcia! Chyba muszę spróbować tej lemoniady ;)
    W linki oczywiście poklikałam, powodzenia we współpracy!
    zamoyska.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Prześliczne zdjęcia chyba będę musiała spróbować tej lemoniady :D
    Pozdrawiam:)

    http://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :))
      Również pozdrawiam!

      Delete
  19. Piękne zdjęcia i świetny przepis na lemoniade! U mnie w mieście poprawiła się pogoda, jest ciepło i slonecznie, wiec chyba przepis wykorzystam :)

    ReplyDelete
  20. Mmm wygladają przepysznie:)) uwielbiam lemoniade z lodem w gorący dzień :D.
    Pozdrawiam serdecznie
    I zapraszam do mnie
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. świetny wpis a te nakładki urocze, aż zachciało mi się lemoniady :D
    https://ikuisestii.blogspot.com/

    ReplyDelete