September 18, 2016

Dresslink.com


Dzisiaj mam dla Was post z recenzją rzeczy ze sklepu internetowego Dresslink.com. Gościnnie w zdjęciach wzięła udział moja siostra Magda.
Dresslink.com, to naprawdę świetny sklep z szerokim asortymentem, a produkty są bardzo dobrej jakości.
Zapraszamy na krótką recenzję oraz zdjęcia :))

ZEGAREK: KLIK

NAKLEJKI DO FRANCUSKIEGO MANICURE

Zawsze, gdy próbowałam robić "francuskie paznokcie", to wyjeżdżałam za linię i niezbyt ładnie to wyglądało, a po drugie zabierało bardzo dużo czasu. Z naklejkami łatwo się robi, a efekt jest naprawdę super.
Dla osób, które również mają problem z wyjeżdżaniem za linię, to bardzo, bardzo polecam.
Naklejki firmy Dresslink, dobrze się przyklejają i łatwo zdejmują. To naprawdę super produkt!

NAKLEJKI: KLIK


















Pozdrawiamy i do zobaczenia wkrótce! ♥

-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Sklep: KLIK
Instagram: KLIK

31 comments:

  1. Od dawna szukam tych "naklejek" do French Manicure, wreszcie wiem gdzie je znajdę :)

    ➡ marthabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, to się cieszę. Te z Dresslink.com naprawdę polecam! :)

      Delete
  2. Jeju bardzo fajne rzeczy bardzo podobają mi się te spodenki :)
    Cudowne zdjęcia :)
    spam2506.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Naklejki na paznokcie są super ;) efekt też, pozdrawiam!
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jeju jaki piękny zegarek! :) spodenki też są super :)

    ReplyDelete
  5. Świetne rzeczy i fajne zdjęcia!
    Poklikałam :)
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. O jej jakie urocze zdjęcia! Myszko, wykonałaś kawał dobrej roboty, na pewno współprace się teraz posypią a ja jestem szczęśliwa że udało ci się nawiązać z tak dobrą firmą jak dresslink :) spróbuj też z zaful, z czystym sercem ich polecam :) naprawdę super zamówienie, spodenki są świetne bo uwielbiam takie z długim stanem a zegarek uroczy! poklikałam oczywiście :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo kochana ;* Właśnie myślałam o Zaful po Twoich super postach.
      Jeszcze raz dziękuję bardzo i również pozdrawiam ♥

      Delete
  7. świetny post :D a poz tym to świetnie piszesz i dobrze że takie blogerki są, ponieważ pokazują co kochają :D Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam! ;)

      Delete
  8. Śliczne te spodenki ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia, czuć w nich ostatnie tchnienie jesieni :) świetny haul, wybrałas świetne rzeczy :) jestem pozytywnie zaskoczona! :)

    ReplyDelete
  10. Zakochałam się w zegarku <3
    Śliczny jest i ma idealne kolor
    Ładne zdj :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Swietne sa te ciuszki 😍

    lifestylelifestyle2906.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny zegarek i cudowne zdjęcia *.*
    Obserwuje i pozdrawiam ;*
    ivicini.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetny zegarek i cudowne zdjęcia *.*
    Obserwuje i pozdrawiam ;*
    ivicini.blogspot.com

    ReplyDelete