October 22, 2016

Czy sławnymi stają się tylko idealni?


"CoCo była uzależniona od narkotyków. Była też marną krawcową. Nigdy nie nauczyła się szyć i wiecznie kuła sobie palce iglą..."
,,Coco Chanel. Sypiając z wrogiem"


A jednak zasłynęła jako wielki projektant i wzór w świecie mody. Ludzie znają ją na każdym kontynencie. Jej perfumy i nie tylko opanowały wszystkie kraje.

To, że jest wzorem nie znaczy, że od zawsze nim była. Ciężko pracowała.Oczywiście miała predyspozycje do tego co robiła i musiała to kochać, dlatego było jej na pewno łatwiej wybić się spośród tysiąca innych projektantów.Jednak tu nie chodzi tylko o same talenty, ale o chęci i starania.
Niektórzy myślą, że sławę mogą osiągnąć tylko idealni, ale to nie prawda. Nikt nie jest doskonały!
CoCo Chanel jest tego przykładem.

Każdy powinien dążyć do spełnienia swoich marzeń, nawet jeśli wydaje się to niemożliwe. Potrzebne jest tylko pozytywne nastawienie i motywacja.





Książka na zdjęciach: "Fashion book"


Do zobaczenia w kolejnym wpisie! :)

-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK

33 comments:

  1. Zachęcałaś mnie do przeczytania tej książki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Książka na zdjęciach, to nie ta sama z której jest cytat.
      Ale cieszę się, że Cię zachęciłam do przeczytania :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ps. Nie wiedziałam że takie były jej losy

    ReplyDelete
  4. przepiękne zdjęcia! Ja się zakochałam i zostaje na dłużej :)

    Nowy post, zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wiele sławnych ludzi ma jakieeś wady, wiele z nich jest uzależnionych od dopalaczy,sterydów czy alkoholu nie rzadziej jest również tak że piosenkarki wcale pięknego głosu nie mają a modelki mają duże blizny które graficy retuszują na zdjęciach. Nikt nie jest idealny i tu masz racje :D
    Ciekawy blog,obserwuję twój blog :D

    Zapraszam na mój blog lifestyle, diy, fashion, książki, przemyślenia, przepisy i wywiady
    emme22blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo zmotywowałaś mnie tym postem i dałaś wiele do myślenia, to prawda, nikt nie jest ideałem, każdy z nas ma wady, ale każdy jest wyjątkowy i ciężką pracą może osiągnąć bardzo wiele ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda :) Cieszę się, że post Cię zmotywował :))

      Delete
  7. Wpadłam na ten blog przypadkiem, ale po tym poście zostaję tu na dłużej :*
    Obserwuję i Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  8. Nikt nie jest ideałem ale w tym świecie trudno jest się na prawdę wybić ;0
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. To prawda, trzeba spełniać swoje marzenia... ale trzeba je spełniać we właściwy sposób, bo niektórzy "sławni" ludzie wcale na tę sławę nie zasługują...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wielu ludzi zasłynęło faktycznie z niewiadomych powodów.

      Delete
  11. Nikt nie jest idealny, a tym bardziej sławni ludzie. Przecież oni są tacy jak my, tyle że czymś się wyróżnili i inni o nich mówią.

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  12. Oczywiście że nikt nie jest idealny, dlatego sławy nie mogą być ideałami bo takich ludzi nie ma :) każdy ma w sobie jakąś nawet najdrobniejszą wadę, czy to wyglądu czy to charakteru ale właśnie to sprawia że jesteśmy ludźmi. To bardzo naturalne :) a zostać sławą ma szanse każdy, bez wyjątku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie :))
      Dziękuję i również pozdrawiam! :*

      Delete
  13. Super post :)
    Zachęciłaś mnie do książki

    ReplyDelete
  14. Ostatnio coraz częściej mam chęć czytać książki biograficzne, albo poznawać historię osób, które osiągnęły sukces. To bardzo motywuje i inspiruje, gdy możemy się dowiedzieć jak wyglądało życie danej osoby i jeszcze ciekawiej, gdy okazuje się, że nie są to ludzie idealni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to bardzo motywuje, bo pokazuje, że każdy może coś osiągnąć. Nawet człowiek z wieloma wadami :)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Delete
  15. Fajny pomysł na post i świetne przemyślenia! Masz rację, nikt nie jest doskonały, ale wszyscy powinniśmy dążyć do realizacji swoich marzeń!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. czy mogła byś podać autora książki ze zdjęć ? A co do Coco niesamowita kobieta uparta, zawzięta i lekko stuknięta :) i chyba dlatego zaszła tak daleko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Autorka "Fashion book"- Marie Vendittelli
      Nie jest to do końca książka, a bardziej poradnik, ale polecam :)
      CoCo była oryginalna, ale także miała talent :)

      Delete
    2. talent - wielki talent, bez wątpienia. dzięki poszukam sobie bo chyba uzależniłam się od informacji o Coco

      Delete
    3. Też lubię o niej czytać :D
      W tej książce jest akurat bardzo mało o niej, ale w tej od cytatu, to wszystko o niej :)

      Delete