October 16, 2016

Nie masz pomysłu na prezent? Miałeś już ciastka z własnym imieniem?



Jest tyle okazji, na które nie wiemy co podarować bliskiej osobie. Czy to imieniny, urodziny, Dzień Matki, Dzień Ojca, święta... Chcemy by prezent był oryginalny i jedyny w swoim rodzaju. By osoba wiedziała, że zależy nam na niej.
Strona mygiftdna.pl oferuje ciekawe propozycje. Kupując tam, możemy zadedykować prezent bliskiej osobie przy pomocy grawera np. z jej imieniem. Znajdziemy tam rzeczy idealne do wystroju wnętrz, pamiątkowe oraz praktyczne.

Ja dla mojej Mamy wybrałam wałki kuchenne do robienia wzorków na ciastkach, ponieważ osobiście preferuję prezenty praktyczne. Najbardziej spodobał się Mamie wałek z jej imieniem. Grawer wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych na mocnym drewnie bukowym, więc mamy pewność, że wzór się nie zetrze. 

Paczka przyszła do mnie w ciągu jednego dnia. Jeżeli zamawiamy prezent na ostatnią chwilę, to mamy pewność, że zdąży dojść na czas.

Szczerze mogę polecić ten sklep, bo jestem pewna, że Wy i Wasi bliscy będziecie zadowoleni!

LINK DO WAŁKÓW- KLIK
LINK DO STRONYKLIK











-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK

28 comments:

  1. Świetny pomysł taki od serca <3 modnagysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Marysiu!- Dokładnie te wałki chciałam zamówić w przyszłości.☺😅 Są świetne.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    pasjealifasion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To naprawdę polecam!
      Dziękuję i również pozdrawiam! :*

      Delete
  3. Wspaniały pomysł, ale nie wiem czemu skojarzył mi się z Bożym Narodzeniem. Może właśnie powinnam mamie sprawić takie wałki pod choinkę :D

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że to idealny prezent na Boże Narodzenie. Można tymi wałkami ozdobić pierniki :D
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Delete
  4. Oo, zaciekawiłaś mnie tymi wałkami, to wygląda naprawdę fajnie, a takie ciasteczka uroczo ♥ :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  5. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:

    www.wirtualnebiuroklaster.pl

    ReplyDelete
  6. Też mam te wałeczki. Są genialne. :)

    ReplyDelete
  7. Wow! Myślę, że to świetny pomysł na prezent, ale fajnie byłoby też komuś podarować takie ciasteczka zrobione przez nas :)) Zapiszę to do telefonu, bo przyda się na święta hihi :))

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam :) Myślę że, to bardzo oryginalny prezent.

      Delete
  8. Naprawde świetnie to wygląda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  9. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.

    darmowe linki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Myślę, że skorzystam z propozycji :)

      Delete
  10. Jaki fajny gadżet do wypieków ;) I ciastka milej się chrupie :D
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    ReplyDelete
  11. Świetna sprawa taki wałek *-*
    Nie widziałam jeszcze takiego
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete