October 09, 2016

recenzja kosmetyków firmy banggood.com


Ostatnio przyszła do mnie paczka z Banggood.com. To świetny sklep. O tej firmie pisałam już w paru postach. W tym zamówieniu postawiłam na kosmetyki. Chciałam sprawdzić ich jakość i szczerze nie zawiodłam się. Mogę powiedzieć, że produkty z Banggood są naprawdę porządne.


PALETKA 
Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam jest paletka cieni--> KLIK
Kolory są bardzo intensywne i długo się utrzymują. Są  ładne, naturalne i nie kruszą się. Opakowanie jest bardzo mocne. Szczerze polecam tę paletkę!







PĘDZLE

Drugą rzeczą są pędzle do makijażu--> KLIK
Tak jak paletkę, również bardzo polecam! Są mocne i nie wypadają  włoski. Zestaw zawiera wszystkie podstawowe pędzle oraz etui.
Jedyne co, to patrząc na zdjęcie na stronie Banggood, myślałam, że największy pędzel jest okrągły, niestety jednak okazał się płaski i bardzo giętki. Ale ogólnie pędzelki są super, bardzo ładne i eleganckie.








MATOWY LAKIER DO PAZNOKCI

Ostatnio bardzo spodobały mi się matowe lakiery do paznokci. Kiedy zobaczyłam taki w Banggood od razu włożyłam do koszyka.
Jest wiele odcieni lakierów z tego rodzaju. Ja akurat wybrałam różowy. Wygląda bardzo ładnie na paznokciach i faktycznie jest matowy. Jak pomalowałam nim pierwszy raz, to zwątpiłam czy tam naprawdę było napisane "matowy", ale już po paru sekundach stracił połysk. Produkt jest świetny :)
LAKIER--> KLIK






NAKLEJKI NA PAZNOKCIE

Ostatnią rzeczą są naklejki na paznokcie--> KLIK
Mają  ładny, delikatny wzór. Nie wiem jeszcze, jak spisują się na paznokciach, ale wyglądają na mocne. Robi się je podobnie jak zmywalne tatuaże. Miałam już podobne naklejki i dobrze się trzymały.











Na koniec chciałam przeprosić za taką długą przerwę na blogu, ale niestety trzecia gimnazjum jest dosyć wymagająca. Jednak postaram się teraz częściej dodawać wpisy. Mam dużo pomysłów i mam nadzieję, że zrealizuję je w jak najkrótszym czasie.

Miło mi będzie jeśli poklikasz w linki przy produktach :)

Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu, jak podoba Wam się post.

Do zobaczenia! ♥

-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK

40 comments:

  1. Zaciekawiły mnie pędzelki i ten lakier, super produkty wybrałaś! :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zawsze chętnie czytam tego typu wpisy, ponieważ często się zastanawiam nad tym czy rzeczywiście warto zamówić cokolwiek z chińskich stron. Kiedyś kupiłam kubek termiczny i bardzo się zawiodłam, dobrze, że u Ciebie było inaczej! :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzeba uważać zamawiając właśnie z chińskich stron, ale Banggood jest porządną firmą :)

      Delete
  3. Śliczne kolory są w palecie! :) Muszę zdobyć taki kolor lakieru- ostatnio mam bzika na punkcie różowego:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To polecam tego, jest bardzo wytrzymały i ma intensywny kolor :)

      Delete
  4. Piękna paletka! Kosmetyki cudowne :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cudowne zamówienie moja myszko, naprawdę ładne i urocze, mam nadzieję że dobrze będzie ci się sprawować :) paletka naprawdę ma ładne kolorki. Idealnie nadaje się do mojego ulubionego rodzaju makijażu- nude :) lakier ładny, chodź ja rzadko maluję paznokcie, bo tak jakby, je obgryzłam i ich nie mam, ale zapuszczam :3 naklejki śliczne, takie delikatne :) ale najbardziej podobają mi się pędzle, musze sobie sprawić podobne bo z moich sypie się włosie :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :* powodzenia w kolejnej współpracy :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo!! :* Pędzle są naprawdę dobre, szczerze polecam :)
      Również pozdrawiam! :D

      Delete
  6. Zamówiłaś fajne rzeczy, mnie bardzo zaciekawiła ta paletka cieni, ponieważ jej kolorki są po prostu świetne! ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  7. Jejku świetne są te rzeczy, a paletka aż zaskakuje <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Robisz zdjęcia świetnej jakości co bardzo przyciąga wzrok i aż chce się czytać Twój blog. A co do kosmetyków to nie znam sie bo sie nie maluje. :D Pozdrawiam bardzo serdecznie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! :D Również pozdrawiam ♥

      Delete
  9. Świetne kosmetyki, bardzo podoba mi sie odcien lakieru :) ubrania jak i kosmetyki tej firmy sa w bardzo dobrej jakosci

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięcze <3

    ReplyDelete
  10. Paletka wygląda super! Cienie takie dzienne więc jak dla mnie idealne :) Też wygląda na dobrze wykonaną :)
    Same plusy, tak samo jak pędzle, nienawidzę jak uciekają włoski - a tu nie ma z tym problemu :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paletka ma takie lekkie kolory, dlatego mi się spodobała :)
      Bardzo porządne są te rzeczy, polecam :)

      Delete
  11. Chyba najbardziej przykuła moją uwagę paletka, na prawdę wygląda super❣️ oprócz tego zdjęcia są dobrze wykonane i wszystko na twoim blogu jest takie zgrane, a tekst jest przejrzysty więc z przyjemnością można czytać posty
    http://letmebedreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Paleta super ;D
    pozdrawiam i zapraszam
    ivicini.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Osobiście się jescze nie maluję ale polecę innym ten sklep :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sklepie są nie tylko kosmetyki, ma bardzo szeroki asortyment. Od ubrań do sprzętów elektronicznych i wystroju wnętrz :)

      Delete
  14. Ciekawe kosmetyki :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    ReplyDelete
  15. Ta paletka ma piękne kolorki :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Wygląda świetnie ta paletka

    Zapraszam też na mojego bloga o życiu modelki zpamietnikamodelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Marysiu mam pytanie - na czym polega współpraca z nimi, czy pobierają jakąkolwiek opłatę za przesyłkę, cło, czy produkty? Czy jest to całkowicie darmowe? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie nic nie pobierają, oni szukają rozreklamowania dla swojego sklepu u blogerów.
      Pozdrawiam! :)

      Delete
  18. piekne kolory tych cieni, ostatnio też zamówiłam sobie kilka lakierów ale z semilaca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Samilac też ma bardzo fajne :)

      Delete
  19. Ciekawe kosmetyki. Ważne, że Ty jesteś zadowolona. ;) Bardzo podobają mi się te naklejki na paznokcie te dmuchawce. :)Pozdrawiam i zapraszam:
    pasjealifasion.blogspot.com

    ReplyDelete