November 02, 2016

Jesienne DIY



Już połowa jesieni, liście w szybkim tempie spadają na ziemię. Tak samo jest z żołędziami, których w lesie możemy znaleźć mnóstwo.
W tym poście mam dla Was propozycję na ozdobę, którą można łatwo wykonać z typowo jesiennych rzeczy.


POTRZEBNE BĘDĄ:

• liście i żołędzie
• srebrna i złota farba
• szklane naczynie ( np. słoik)

...





-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK

32 comments:

  1. Bardzo pomysłowo ;) Świetnie to wygląda, ale znając mnie jak bym zaczęła to robić to na pewno by mi tak super nie wyszło ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Bardzo łatwo się robi, wyszłoby Ci na pewno ;*

      Delete
  2. Super pomysł, pięknie to wykonałaś :)
    Złote żołędzie zgrywają się z liśćmi i powstała jesienna kompozycja, super! :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie ciekawe dekoracje, świetny pomysł. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam dekoracje z liścmi ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. REWELACYJNA jesienna dekoracja :) Niby prosta, a jednak robi wrażenie ;) Super DIY! Kochamy takie własnoręczne ozdoby :) Buziaki ;*

    ReplyDelete
  6. Super dekoracja, idealna na jesienny stół naprawdę wygląda to uroczo!
    Może zrobię coś podobnego, w sumie teraz takich jesiennych skarbów
    w lesie jest mnóstwo, wystarczy je pozbierać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! :D
      Również pozdrawiam! :*

      Delete
  7. Jak fajnie wyszlo, super pomysl :)

    ReplyDelete
  8. świetne :) podoba mi się :)
    Ps. dziękuję za wizytę u mnie :)

    ems-watson.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetnie to wygląda <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  10. Super pomysł i łatwy do zrobienia :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Proste, ale bardzo efektowne! Świetnie wygląda taka jesienna ozdoba! :-)

    ReplyDelete
  12. Pięknie to wygląda :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo ciekawy pomysł. Na pewno wykorzystam twój pomysł z bratem.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    ReplyDelete
  15. Jesienne dekoracje zawsze na tak. :) Świetnie wyglądają!

    ReplyDelete
  16. Już za późno na liście, ale na pewno skorzystam w przyszłym roku. Ja zrobiłam zimowy bukiet z gałęzi sosny i szyszek, myślę, że nawet zimą może być w domu zielono. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z gałęzi sosny, to pewnie wygląda bardzo świątecznie :D

      Delete