November 27, 2016

Piszesz listy do Świętego Mikołaja? Moje Mikołajki z DDOB x DaWanda


W Polsce jest taka tradycja, że Święty Mikołaj 6 grudnia w nocy, rozdaje prezenty. Od Mikołajek do świąt zostaje tylko 18 dni, więc już czas, by powiadomić Mikołaja, o tym co chcemy dostać pod choinkę, wkładając list do skarpety. Może ta czynność kojarzy się głównie z dziećmi. Jednak czemu nie?
 Ułatwiamy Mikołajom pracę :)

Ja piszę do Świętego Mikołaja od zawsze i bardzo lubię to robić. Zwinięty i ozdobiony, wkładam wieczorem do świątecznej skarpety.
Tym razem także napisałam list, lecz troszkę inny niż zwykle...




DDOB oraz DaWanda.pl wspólnie organizują konkurs. Zasady są bardzo proste, ponieważ wystarczy napisać jedynie specjalny list do Świętego Mikołaja. Piszemy go w swoim imieniu oraz 4 bliskich.
Z całego asortymentu wybieramy dla każdego po jednym prezencie i uzasadniamy, dlaczego akurat tę rzecz, chcielibyśmy jej sprezentować. Nagrodami są wybrane przez nas rzeczy.
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj→ KLIK


Mój list:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DROGI MIKOŁAJU, BARDZO CHCIAŁABYM:


DLA MOJEJ MAMY


Torba dla mamy- największej miłośniczki torebek, żeby mogła w niej chomikować swoje drobiazgi.



DLA MOJEJ SIOSTRY


Kurteczka dla mojej siostry, żeby było jej cieplutko oraz żeby ucieszyło się jej chore serduszko i rozjaśniły ponure dni.



DLA MOJEJ PRZYJACIÓŁKI


Kubek dla Marty, bo jest najlepszym Ciasteczkowym Potworkiem jakiego znam.



DLA MOJEJ DRUGIEJ PRZYJACIÓŁKI


T-shirt dla Zuzy, żeby jej życie było tak kolorowe, jak jednorożców.



DLA MNIE


Nerka dla mnie, żebym miała zawsze przed sobą najważniejsze dokumenty i nigdy ich nie zgubiła.


Pozdrawiam
Marysia

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bardzo chciałabym, żeby te osoby, które wymieniłam, dostały te prezenty na Święta. Możecie mi w tym pomóc, dając "docenienie" TUTAJ
Do zagłosowania potrzebne jest konto na ddob.com. Jednak rejestracja trwa tylko chwilkę.
Pomożecie? :)

Zapraszam Was także do wzięcia udziału w tym konkursie→ KLIK

A Wy, piszecie listy do Świętego Mikołaja?





-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK

19 comments:

  1. Świetny konkurs :) Może też wezmę udział :D

    ReplyDelete
  2. Awwww awesome things! And really cute post! *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. Konkurs ciekawy, trzymam kciuki abyś wygrała ten konkurs.
    Osobiście mnie spodobała się nerka i koszulka z jednorożcem.
    Ja już niestety nie piszę listów do świętego mikołaja, wyrosłam z tego, haha.

    emiliamitchell.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wybrałaś świetne rzeczy, ten kubek jest mega uroczy! Życzę ci powodzenia;*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczne rzeczy ale niestety ich cena jest okropna :/
    Ta bluzka z krótkim rękawem jest przeurocza ale również dla mnie za droga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! To prawda, cena jest bardzo wysoka.

      Delete
  6. Bardzo pomysłowy post oraz jego realizacja ;) super, trzymam kciuki żebyś wygrała!;)

    ReplyDelete
  7. WOW! Świetny list do mikołaja! Bardzo podobają nam się prezenty dla przyjaciółek ;) Super wpis! Fajnie to skombinowałaś :D Buziaki ;*

    ReplyDelete
  8. Życzę powodzenia ten konkurs jest świetny. ;) Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny wpis! ♥ Ciekawe rzeczy :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wspaniała lista prezentów ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete