November 18, 2016

Pomysł na wyjątkowy prezent



Deski obrotowe to świetne rozwiązanie na podanie pizzy, babeczek, czy nawet owoców. Wygląda to bardzo ładnie, a na dodatek profesjonalnie.
Niedawno znalazłam takie w sklepie internetowym mygiftdna. Muszę powiedzieć, że są piękne. Mają grawer, który został wykonany techniką laserową. Daje to pewność, że napis się nie zetrze.
Myślę, że taka deska okaże się świetnym prezentem pod choinkę dla mamy lub babci :)

Link do deski⟶ KLIK






Już niedługo przyjdzie czas, by pożegnać się ze starym rokiem- 2016 i powitać 2017. Nowy rok możemy zacząć razem z nowym kalendarzem.
U mnie kieszonkowe organizery są tradycją już od paru lat. Bez nich gubię się, szczególnie w szkole ze sprawdzianami, kartkówkami, itp.
Ten rok szkolny zaczęłam z malutkim i cieniutkim kalendarzykiem i niestety nie sprawdza się u mnie zbyt dobrze, ponieważ miejsca na zapisywanie jest naprawdę mało. Postanowiłam wymienić go na coś większego, niewiele, ale jednak.
Bardzo spodobały mi się terminarze w mygiftdna.  Jeden dzień mieści się na całej kartce A5. Wzorów do wyboru jest pełno, dlatego jestem pewna, że każdy tam znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo można mieć go z własnym imieniem. Idealny jest też na prezent.

Zapraszam do zobaczenia więcej kalendarzy z tego sklepu→ KLIK




Link do sklepu→ KLIK

-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK

36 comments:

  1. Cudowne produkty! Akurat dzisiaj miałam na kolację pizze i muszę przyznać, że na takiej normalnej desce trudno się kroi, ta musi być świetna. Z chęcią bym ją wypróbowała. Bardzo podoba mi się Twój kalendarz, piękne jest to, iż jest tam Twoje imię, wygląda to bardzo profesjonalnie <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Myślę, że dobrze się kroi, jednak jeszcze nie sprawdziłam tego, ponieważ nie miałam pizzy od tego czasu ile ją mam :)) Mam nadzieję, że w najbliższym czasie przetestuję. Do innych rzeczy sprawdza się świetnie :)
      Kalendarz też mi się z tego powodu bardzo podoba :D
      Dziękuję za komentarz ♥
      Pozdrawiam!

      Delete
  2. Widziałam ten kalendarz na stronie internetowej. Na prawdę trafny pomysł z okładką. Świetny pomysł na prezent.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne pomysły na prezent, bardzo oryginalna deska- podoba mi sie ! :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! To świetny sklep, takich desek jest tam pełno :))

      Delete
  4. WOW! Przydałby nam się taki kalendarzyk hehe :D Super się prezentuje i robi MEGA wrażenie! A taka drewniana deska? PO PROSTU SZTOS! <3 Super wpis ;) Buziaki kochana ;*

    ReplyDelete
  5. świetne rzeczy, mamie mogłabym kupić taką deskę! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że bardzo by się ucieszyła :D

      Delete
  6. swieta sie zblizaja wiec inspiracje bardzo w punkt!
    zapraszam do mnie...do poczytania o podrozowaniu i studiowaniu
    https://brbadventures.wordpress.com/
    Kasia

    ReplyDelete
  7. o deska wygląda świetnie, może pomyślę nad sprawieniem takiej mojej babci na święta :)
    a co do kalendarza, jest świetny

    https://wa-kowalska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. No, ja lubię kalendarze, ale zawsze dostaję ich pełno i nie mam pojęcia co z nimi zrobić, bo znajomi też zazwyczaj dostają ich dużo. No a ja preferuję takie mini, mini, żeby nie dźwigać potem ciężaru do szkoły przy i tak ciężkim plecaku ;)

    http://projektk18.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to prawda, lepsze są te mniejsze, ale ten akurat mi się spodobał taki, więc zaryzykowałam :P :)

      Delete
  9. Super kalendarz ♥ Ciekawe rzeczy ♥
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajne pomysły na prezent :) Pomału zastanawiam się już nad upominkami na święta dla bliskich i być może skorzystam z Twoich propozycji ;) Kalendarz na zdjęciu ma bardzo ładny kolorek, który wpada w oko. Muszę sobie sprawić podobny.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie
    http://meandrymoichmysli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Beautiful :) Follow for Follow ? Let me know

    ReplyDelete
  12. Hahah cudowna deska!Idealna do mojej koleżanki:d

    ReplyDelete
  13. Ale świetne pomysły na prezenty ! Chyba sama też skorzystam i zamówię taki kalendarz od razu będzie więcej motywacji do działania w Nowym Roku ;) Pozdrawiam https://urozmaiconastrategia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! To prawda, jest więcej motywacji, bo np ja nie mogę doczekać się rozpoczęcia prowadzenia nowego kalendarza :))
      Również pozdrawiam!

      Delete
  14. Jakie rewelacyjne rzeczy :D taka deska przydałaby mi się w kuchni, wygląda naprawdę super :) i ten kalendarzyk z imieniem, bardzo uroczy ^^ ciekawy sklep, nie znałam go wcześniej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! :D
      Również pozdrawiam! :*

      Delete
  15. Spersonalizowane prezenty są genialne :) po pierwsze to bardzo miły gest, a po drugie pokazujemy drugiej osobie jak bardzo dobrze ją znamy :)
    labonnyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Poluje na taką deskę, ale i kalendarz by mi się przydał :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to świetnie trafiłaś :))
      Tak, poklikam.

      Delete
  17. masz świetny blog! serio! nie dość, że posty ciekawe, to i zdjęcia piękne, i oprawa graficzna- perfecto!
    ______________________________________________________________________________________

    pannakotka.wordpress.com

    ReplyDelete