12/30/2016

Jestem Olaf i trochę brakuje mi... zimna?


Święta Bożego Narodzenia najbardziej kojarzą nam się ze śniegiem oraz minusową temperaturą. Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu w Wigilię było na dworze całkowicie biało.
Ostatnio zrozumiałam, dlaczego nie czuję świąt, tak jak parę lat temu. Brakuje tego chłodu, a przede wszystkim śniegu. Może nie wszyscy go lubią, ponieważ na drogach robi się ślisko, ale jednak nadaje on uroku podczas tego pięknego czasu.

Kolejną przyczyną jest nasze przesadne zabieganie, bycie cały czas online i brak możliwości odcięcia się od świata zewnętrznego. Przez to, nie możemy całkowicie skupić się na rodzinie.

Od listopada w radio, telewizji i innych mediach cały czas głównym tematem jest Boże Narodzenie. Świąteczne piosenki, reklamy... Jest to następny "zabieracz" Gwiazdkowej radości. Po tak długim słuchaniu i oglądaniu Mikołajków, gdy przychodzą Święta, jesteśmy już tym wszystkim znudzeni.

A co Wy o tym myślicie? W te święta poczuliście Bożonarodzeniową atmosferę?








Wearing:

----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK
Youtube: KLIK

74 komentarze:

  1. Myślę ze w tym roku zabrakło sniegu,aby poczuc w pelni swiateczna atmosfere i magie swiat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia taka ostra zima była w 2001 roku :) Generalnie nie lubię Świąt i wolę taką pogodę jak mamy teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta bluza z ufokiem
    Pozdrawiam :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa kiedy pojawi się śnieg na święta...fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie był śnieg i w Wigilię, a najbardziej to w Boże Narodzenie :). W końcu. Tak poczułam święta, doświadczyłam Tego, który jest z nich najważniejszy:). Takie ozdóbki itp rzeczywiście odciągają myśli od sensu świąt ^^.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, że u Ciebie spadł śnieg. Miałaś prawdziwe Boże Narodzenie :D
      Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Juz od jakiegoa czasy nie ma sniegu na swieta i bardzo mi tego brakuje. W tym roku spedzilam Wigilie rowniez w mniejszym gronie. Mimo iż jest juz Nowy Rok to ja tego wgl nie czuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie mogę się przyzwyczaić jedynie do samego roku 2017, ale tak to Nowy Rok w miarę czuję, ale właśnie gorzej z tymi świętami.

      Usuń
  7. Mi tez brakuje śniegu :( kocham śnieg... a tak dawno go nie było na święta :(

    OdpowiedzUsuń
  8. w 90% się z Tobą zgadzam ... niestety
    POZDRAWIAM,
    MALWA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie czułam tegorocznych świąt. Brakowało śniegu który kocham. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku jako tako czułam te Święta dzięki bliskim mi osobom, ale tak to od pewnego czasu nie czuję je nic w ząb.

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i śniegu na święta nie było, ale za to teraz spadł. Nie cieszy mnie to za bardzo, bo nie dość że codziennie muszę odśnieżać samochód, to do pracy wyjeżdżam 10min wcześniej niż zawsze, bo jadę 20k/h. Teraz koniec marudzenia, cudownie że jest śnieg! Mam nadzieję, że się nie rozpuści i gdy będę mieć wolne, albo pracować na ranną zmianę będę mogła pójść na sanki ^^ Nie martw się kochana listem, na pewno dojdzie. Słyszałam, że przez święta były jakieś opóźnienia z dostawami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie nadal niestety nie ma. Jak pada, to szybko topi się. Musi być u Ciebie go naprawdę dużo jeżeli musisz odśnieżać.
      Myślę, że w końcu dojdzie, bo wysłałam go przed świętami. Jednak skoro mówisz, że były opóźnienia to może dlatego.
      Dziękuję i również pozdrawiam :) :*

      Usuń
  12. Ja właśnie wyjątkowo czułam te Święta :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w Wigilie śnieg był dosłownie przez chwile :) osobiście uwielbiam zimę z duża ilością śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że chociaż chwilkę był :) Ja również :)

      Usuń
  14. Święta ze śniegiem są zawsze bardziej magiczne, jednak cóż, śnieg zawitał teraz.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak totalnie atmosfery w tym roku, ale cóż, co poradzimy, nie możemy równać się z Rosją ! :)
    Cudne zdjęcia, obserwuję, http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :/ No nie możemy się z nikim równać, bo w końcu żyjemy zupełnie gdzie indziej. Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia! U mnie śnieg już na całego...
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  17. Aktualnie u mnie za oknem -11'C, także śnieg leży już od dawna ❄ Nie przepadam za nim, ale lepsze to, niż deszcz 😄 Super pomysł na Olafa z pianek, aż mam smaka! Ogólnie fajne zdjęcia i miło czytało się pod tą.Super, pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam aktualnie -6 stopni, ale śniegu brak. Teraz to po świętach mi już nie zależy, ale mam nadzieje ze w ferie spadnie :))
      Dziękuję bardzo! :*
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  18. Ja już od kilku lat nie czuję bożonarodzeniowej atmosfery... Za to w końcu w swoje urodziny (5 stycznia) doczekałam się śniegu! <3 Dawno w Polsce nie było takiej prawdziwej, mroźnej i śnieżnej zimy :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/19-faktow-na-19-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, że jest teraz u ciebie :D Wszystkiego najlepszego na wczorajsze urodziny! :D

      Usuń
  19. świetny post i mega zdj mi się podobają :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się, że zabieganie może zakryć to co w świętach najistotniejsze, a właściwie Tego. U mnie był śnieg w Boże Narodzenie :).
    Szczęśliwego nowego roku!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że był u ciebie śnieg :) Dziękuję i wzajemnie! :*

      Usuń
  21. Z roku na rok coraz bardziej święta dla mnie tracą swój urok. Może kiedy będę miała już własną rodzinę to się to zmieni :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie śniegu pod dostatku przez ostatni tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post, u mnie ostatnio sporo śniegu :)
    Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadal nie ma. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam również :*

      Usuń
  24. Święta i ogólnie sylwester to już inny jest bo śnieg to lichy pada ocieplenie idzie wątpię by się zmieniło.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety możliwe, że się już nie zmieni. Również pozdrawiam.

      Usuń
  25. Tak torszkę słabo było z tą atmosferąc świąteczną. Kiedy zasiedliśmy do wigilijnego stołu dopiero wtedy poczółam naprawdę,że przyszedł już świąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nawet wtedy słabo poczułam święta.

      Usuń
  26. Świetna bluza! Super zdjęcia ♥
    Pozdrawiam

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciężko bez śniegu poczuć tę atmosferę świąteczną :C Tylko Kevin nie zawodzi :D
    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja w tym roku nawet Kevina przegapiłam :P

      Usuń
  28. Pisz dalej i utrzymuj lepszy poziom jesteś mega

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojacie kiedy ostatnio był śnieg w święta. Niby dużo piosenek i w ogóle, ale nie czułam tej magii świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już nie pamiętam kiedy był ostatnio.

      Usuń
  30. W te święta mówiąc szczerze byłam w stanie odczuć ten lekki klimat, ale nie do przesady. To chyba przez fakt, że śniegu nie było ani troszkę, ale teraz wszystko się nadrabia bo ilość śniegu jest teraz idealna i aż chce się wychodzić na dwór pomimo minusowej temp:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też tak mam, chociaż bardzo dużo śniegu u mnie nie ma, ale jest, a to jest plus :D

      Usuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia!
    Uwielbiam Zaful, mają świetny asortyment i bardzo dobrą jakość :)
    Również mam tę bluzę - dziś do mnie dotarła i muszę przyznać, że jest fantastyczna, to chyba będzie moja nowa ulubiona bluza, haha :D

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :* Moja jest to ulubiona bluza :D

      Usuń
  32. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się tu podoba :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Klimatyczne zdjęcia bałwanek na głównej świetny pomysł pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piankowy bałwanek skradł moje serce :)

    ---------------
    www.dietisab.com

    OdpowiedzUsuń