12/05/2016

Mleko z piankami i czekoladowym dodatkiem DIY


Mleko z piankami i czekoladowymi łyżkami, to świetny pomysł na chłodny wieczór. Miło jest na chwilę usiąść i odpocząć po całym dniu, pijąc mleko lub kakao z piankami i mieszając to słodką łyżką. Do tego ciepły kocyk, dobra książka i jest idealnie. 
Drugim pomysłem na zastosowanie takich łyżek, jest zrobienie słodkiej niespodzianki dla bliskiej osoby i wypicie razem z nią. Przy okazji możemy wtedy porozmawiać i razem się pośmiać.



DO ZROBIENIA CZEKOLADOWYCH ŁYŻEK I MLEKA Z PIANKAMI, POTRZEBNA BĘDZIE:

• Rozpuszczona czekolada (gorzka lub słodka)
• Kolorowe posypki
• Plastikowe łyżki
• Pianki
• Mleko
• Do mleka można dodać kakao
...
Łyżkę oblewamy lekko stężoną czekoladą i od razu posypujemy posypką. Układamy na talerz lub deskę i czekamy, aż wyschnie.
Do ciepłego mleka wkładamy kilka pianek.

GOTOWE!

Sposób przygotowania jest bardzo prosty, a efekt na pewno wszystkim się spodoba :)


Zrobiłam również filmik dotyczący tego posta. Trwa on jedną minutkę, więc zapraszam do obejrzenia:








-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Sklep: KLIK
Instagram: KLIK

73 komentarze:

  1. OMG! <3 Ale to pysznie wygląda! A pewnie jeszcze lepiej smakuje <3 Bardzo fajny spotób z tymi łyżeczkami ;) Ta żabka na kubeczku przeurocza ^^ Buziaki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to uroczo, ale szczerze mówiąc, nie mam pomysłu jak mogłabym to zastosować ;) Chyba wolałabym zrobić czekoladowe lizaki w podobny sposób :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te łyżeczki to tylko taki mały dodatek, żeby np. ładnie podać lub po prostu dla siebie, albo do ozdoby stołu :))

      Usuń
  3. Przepięknie to wygląda, a zapewne jeszcze lepiej smakuje! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jak to pysznie wygląda! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamuniu jak to pysznie wygląda! Rewelacja *__* Z pewnością w weekend sobie zaszaleję (a co!) i podczas nauki na pierwszy egzamin na studia będę popijać ten cudowny napój bogów ;P

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie wiem, czy to jest wykonalne, ale życzę Ci miłej nauki razem z "napojem bogów"! :D
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. O matko, jakie pyszności! A żabula jeszcze słodsza! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepyszny post, a ja na diecie :( Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować z gorzką czekoladą i bakaliami :)) Ja te łyżki robiłam z gorzką czekoladą.
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  8. Wygląda bardzo smacznie. Muszę kiedyś wypróbować ten przepis.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to smakowicie wygląda, już wiem co będę jutro robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jakie pyszności, szkoda że nie mogę mleka, ale może spróbuję z domową czekoladą<3 Wygląda cudownie :D Zapraszam http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :*
      Gorzka czekolada też nie ma mleka :)

      Usuń
  11. To wszystko wygląda przepysznie, idealnie na zimowe wieczory. Tylko szkoda, że za oknem nie ma śniegu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkoda. Fajnie jakby spadł w święta :)

      Usuń
  12. Ciekawy pomysł z tymi łyżeczkami. Nie wpadał bym na to, chyba nie jestem zbyt kreatywny :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ale fajny pomysł!
    muszę spróbować tego przepisu!
    obserwuje, masz bardzo fajnego bloga, jest tu tyle ciekawych treści na różne tematy!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Same pyszności, ciekawy pomysł ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. pyszota zapewne :D

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A na końcu to chyba tylko zjeść tą łyżkę <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny pomysł! Chyba wykonam ten przepis i zaskoczę nim swojego chłopaka jak do mnie przyjedzie :) będziemy razem wylegiwać się w łóżku i popijać mleko z piankami! pyszny pomysł :) obejrzałam też filmik, dałam łapkę w górę, koma i suba! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :** Życzę miłego wylegiwania się z mlekiem z piankami! :D
      Dziękuję również za łapkę, komentarz i suba ♥
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  18. Jesteś niesamowicie kreatywna! Ta żabka na kubku wyglada bardzo uroczo❤️ Przepis koniecznie wykorzystam bo jest on nowy i nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Kocham pianki to z pewnością przypadnie mi do gustu! 💋
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ Kubek żabkę dostałam od przyjaciółki :D Cieszę się, że skorzystasz z przepisu :** Jeżeli kochasz pianki, to zapraszam Cię również na posta, który pojawił się dawno temu na moim blogu: http://allilove-xoxo.blogspot.com/2015/11/teczowe-babeczki.html#more
      Myślę, że przypadnie Ci do gustu :))
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  19. Yaaay, taka ochota na świętą noc..haha, cudo! :D Kreatywność ogromna, brawo.
    Pozdrawiam!

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  20. kocham kakao z piankami ! :)
    a łyżeczki wyglądają uroczo
    wa-kowalska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko! Pierwszy raz widzę takie lyzeczki i juz sie w nich zakochalem. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mleko i pianki to życie!

    http://millkeyshake01.blogspot.nl/2016/11/internet.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajna propozycja <3 aż zachciało mi się słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Efektowny i apetyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na te łyżeczki i bardzo fajny filmik :) Zdjęcia łyżeczek ślicznie by wyglądały na Instagramie albo tumblr - powinniśmy zazdrościć Ci wyobraźni i umiejętności :)

    Jeśli będziesz miał czas i ochotę, zajrzyj na inne ozdoby słodyczowe domu na święta: http://domifikacje.pl/porady/pysznie-i-pieknie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Mam zamiar dodać zdjęcia na mojego instagrama, ale na razie niestety nie mogę, ponieważ od dłuższego czasu mi nie działa.
      Na stronkę zajrzałam i muszę powiedzieć, że bardzo inspirująca.
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam! :D

      Usuń
  26. Jaki piękny blog ! Przede wszystkim zrobiłaś mi ochotę na to cudo, mmm.. Pycha ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Cieszę się bardzo :D

      Usuń
  27. Niby taki prosty przepis, a wyglada i na pewno smakuje genialnie! Jesli tylko znajdw chwilke wolnego czasu i bede miec porzebne skladniki, to na pewno przygotuje taki pyszny napoj :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest prosty, a daje efekty :D
      Dziękuję!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  28. jaki śliczny kubek, też chciałabym taki! ciekawy pomysł z tymi łyżkami :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pomysłowe! Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O mniam, wygląda przepysznie, na sam widok już mi ślinka cieknie :D. A jak dopiero musi smakować :)).
    Pomysłowo!
    Pozdrawiam:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam! :))

      Usuń
  31. O jaa <3 Pychota *,*

    Zapraszam! U mnie na blogu konkurs, a do wygrania świetne zestawy kosmetyczne <3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak to cudnie wygląda, ale mi zrobiłaś smaka :D
    Muszę znaleźć trochę czasu i wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda to świetnie. Dodatkowo mam pewność że tak samo smakuje ;) już wiem co będę robić w weekend!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Great idea and great post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower # 201 ♥

    https://teresaemme.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  35. To jest przepis właśnie taki, jaki szukałam. IDEALNY!!!

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/12/2-liferia-listopadowe-pudeko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę, że Ci pomogłam :D

      Usuń
  36. Jak to przepysznie wygląda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak patrzę na same zdjęcia to mam ochotę to zjeść! http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń