December 23, 2016

Zestaw kinowy DIY


Myślę, że znacie osobę, która kocha oglądać filmy. Może sami to bardzo lubicie? W tym poście przedstawię Wam zestaw kinowy, który zrobiłam dla mojej siostry na urodziny.
Wpadłam na taki pomysł około trzy miesiące temu i od wtedy po troszeczku zbierałam  elementy. Większość rzeczy robiona jest przeze mnie, ale niektóre są kupione.
Z tym zestawem nie trzeba wychodzić z domu, żeby poczuć się jak w kinie.
Może po przeczytaniu, sami zdecydujecie się go zrobić?
Zapraszam! :)



POPCORN I PAPIEROWE POJEMNICZKI




Popcorn jest bardzo ważny i charakterystyczny dla kina. Nie może go zabraknąć w zestawie. Najlepiej będzie prezentował się w ziarnie. 
Wsypujemy go do ładnie ozdobionego słoika i gotowe!

Pojemnik na popcorn jest dosyć łatwy do zrobienia. Wystarczy tylko wydrukować szablon na technicznej, kolorowej kartce i skleić.

SZABLON <KLIK>



PRZEKĄSKI 


Z kinem najbardziej kojarzy się Coca- Cola w szklanej butelce. Jednak dlatego, że moja siostra nie lubi gazowanych napojów, to wymieniłam ją na małą puszkę Aloe.

Nachosy to druga podstawowa rzecz zaraz po popcornie, którą warto umieścić w zestawie kinowym. Można także włożyć mały słoik sosu.



SŁOMKI I KUBECZKI




Pozakręcane słomki i kolorowe kubeczki, na pewno sprawią, że oglądanie filmu będzie przyjemniejsze.
.


REKWIZYTY DO ZDJĘĆ


Kolorowe rekwizyty, za pomocą których zdjęcia będą ciekawsze. Można ich użyć, np. na imprezie.

Tutaj możecie je wydrukować <KLIK>


ZESZYT DO ZAPISYWANIA OBEJRZANYCH FILMÓW ORAZ PAPIEROWY OSCAR




Żeby nie zapomnieć jakie się obejrzało filmy lub wiedzieć ile, to warto je zapisać.
Dla mojej siostry zrobiłam taki zeszyt do zapisywania obejrzanych filmów.

Zrobienie go jest bardzo proste.

• Na okładkę przykleiłam kawałki pociętych ulotek z kina.
• Na pierwszej stronie umieściłam movie clapper, wypełniony informacjami o tym zeszycie.
Napisy wkleiłam w fotoedytorze photogramio.com, ponieważ clapper jest czarny i wiadomo, że pisząc po nim długopisem, nic nie byłoby widać.
• Na kolejnych stronach powklejałam poziomo paski filmowe.



Oscar to tylko taki symboliczny dodatek. Wystarczy go wydrukować na żółtej lub najlepiej złotej technicznej kartce.



KAKAO



Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia, dorzuciłam mały, świąteczny akcent. 
Jest to słoiczek z dodatkiem do jednej porcji kakao.

Wystarczy, że wlejemy ciepłe mleko do kubka i wsypiemy całą zawartość słoiczka. Do mieszania, zamiast łyżeczki, możemy użyć cukrowej laski.



KUBEK TERMICZNY


Idealną rzeczą na zimę jest kubek termiczny. Fajnie jest wziąć ciepłą kawę lub herbatę wychodząc z domu. 
Ostatnio trafiłam na bardzo ładne w sklepie eprezenty.pl. Zawsze chciałam mieć biały kubek termiczny. Zamówiłam go dla mojej siostry pod choinkę i dla siebie.
Są bardzo porządnie wykonane, a na dodatek pięknie zapakowane. Mają spersonalizowany napis, dzięki któremu świetnie nadają się na prezent. Jestem naprawdę mile zaskoczona tym produktem.
Ogólnie w sklepie znajduje się naprawdę dużo najróżniejszych przedmiotów, które można kupić z wygrawerowanym napisem. Chciałam Wam szczerze polecić ten sklep.

LINK DO KUBKÓW TERMICZNYCH  <KLIK>
LINK DO SKLEPU <KLIK>



Wszystkie powyższe przedmioty, najlepiej umieścić w dużym pudełku, a dno wyłożyć np. watą.

Do zestawu możemy także włożyć jakąś płytę z filmem na DVD lub bilet do prawdziwego kina :)




post został napisany we współpracy z portalem KobiecePorady.pl

----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Instagram: KLIK
Youtube: KLIK

50 comments:

  1. Genialny pomysł! Tylko jeszcze film jakiś bym dodała...

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł, bardzo kreatywnie! :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  3. Ale to wszystko fajowe! Idealne na zimowe wieczory! http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ojeju jakie to pomysłowe! Kurczę, nie wpadłabym na to a kocham oglądać filmy! :)
    Wesołych świąt! Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG
    U mnie na blogu trwa rozdanie :) Zapraszam!

    ReplyDelete
  5. GENIALNE! Serio kiedyś muszę takie coś zrobić *-*
    Wesołych świąt!:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pięknie ci to wyszło <3 Genialne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  7. Świetne pomysły!
    Z pewnością kiedyś skorzystam z tych wszystkich szablonów i zrobię sobie wieczór filmowy z przyjaciółmi! :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Genialny pomysł!!! Prześliczne zdjęcia!! Świetny i kreatywny blog! Pozdrawiam :) http://diamooondgirl.blogspot.com/2016/12/43-merry-christmas.html?m=1

    ReplyDelete
  9. Genialne! Za miesiąc moja przyjaciółka ma urodziny, a z racji, że lubi nocne maratony seriali to mogę jej zrobić taki świetny prezent, uwielbiam! <3

    Pozdrawiam (●´ω`●)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ♥ Myślę, że się ucieszy :D

      Delete
  10. Super zestaw, bardzo fajny efekt, myślę że świetny prezent dla kinomaniaka :) a zabawy pewnie przy tym też dużo:)

    Http://mamakarolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super pomysł, naprawdę mi się spodobał :)

    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się bardzo :D Dziękuję i również pozdrawiam!

      Delete
  12. Bardzo fajny zestaw. Widać że jesteś bardzo pomysłowa i kreatywna. Chciałabym aby ktoś zrobił mi taki prezent, mimo iż nie jestem jakimś mega kinomaniakiem.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ♥ Ja też bym chciała, żeby mi ktoś zrobił takie coś :D Też nie oglądam zbyt dużo filmów, ale z takim zestawem, to bym pewnie częściej oglądała :)

      Delete
  13. Typowo jak na razie te wszystkie akcesoria do zdjęć mi się spodobały. Jeszcze nigdy w sumie nie miałam takiej radochy. Pozdrawiam.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia :) Może coś pogotujesz, jeśli szukasz inspiracji zapraszam do mnie ;)
    http://fitbyrafal.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! :) Chętnie do Ciebie zajrzę :))

      Delete
  15. Jestem kinomaniakiem ;D Najbardziej zainspirował mnie zeszyt z obejrzanymi filmami, na pewno niedługo taki założę!Siostra pewnie się ucieszyła ;D Masz niesamowitą wyobraźnię! pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ucieszyła i nawet podzieliła :D Dziękuję bardzo! :*

      Delete
  16. Taki zestaw kinowy jest dla mnie wprost wymarzony, bo kocham oglądać filmy!
    Być może z tego też powodu pop-corn i nachosy to właśnie moje ulubione przekąski.
    Reszta dodatków jest świetnym dopełnieniem i cała paczka razem prezentuje się doskonale. Gdy dostanie się coś takiego, od razu musi się chcieć obejrzeć dzieło X muzy. :D
    Dodatkowo życzę Ci świetnej zabawy sylwestrowej w doborowym towarzystwie oraz szczęśliwego Nowego Roku! ;)
    Pozdrawiam,
    unambitious33.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! I dziękuję także za życzenia :D
      Również pozdrawiam! ;)

      Delete
  17. I to jest bardzo dobry pomysł na Sylwestra, którego spędzę razem ze znajomymi w domu - gadżety są świetne zwłaszcza okulary i cylinder!:D a swoją drogą, bardzo dobre jakościowo zdjęcia :)
    www.guesswhat.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że to świetny pomysł żeby użyć tych rzeczy na sylwestra :D Na pewno będzie przy tym fajna zabawa :))
      Dziękuję bardzo, starałam się :D
      Udanego sylwestra! :*

      Delete
  18. O matko, jestem zdecydowanie na tak! Chętnie przygarnęłabym taki zestaw :D


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Przyznam, że na taki pomysł nigdy bym nie wpadła. Może kiedyś zrobię taki dla brata.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetny zestaw, jako osoba uwielbiająca DIY nie mogłam się napatrzeć na to! Niczym z amerykanskiego filmu! Papierowy Oskar zdobyłmoje serce! :) http://milleremilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że Ci się podoba :D :*

      Delete
  21. Wow, jesteś naprawdę pomysłowa! Dla osoby kochającej DIY - jak znalazł! Bo ile przy tym zabawy i satysfakcji :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/19-faktow-na-19-urodziny.html

    ReplyDelete
  22. Wow! Ale pomysłowy prezent! No powiem szczerze, że jestem zauroczona!
    Buziaki!
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i cieszę się bardzo, że Ci się podoba :D

      Delete
  23. Wow super pomysł ! ;) aż jutro sobie zrobie filmowy dzień z chłopakiem <3 obserwuję
    http://kiciaxe.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Genialny pomysł! Na pewno wypróbuję jeśli zdarzy się okazja. :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo kreatywnie :) Lubię takie pomysły na prezent, dużo frajdy dla tworzącego i obdarowywanego :D

    ReplyDelete