1/30/2017

Recenzja wosków Yankee Candle


Hej kochani! 
Dzisiaj mam dla Was recenzję zapachów Yankee Candle. Świeczek i wosków tej firmy jest całe mnóstwo. Sama jak szukam jakiegoś zapachu, to mam nie mały problem!
W tym poście zaproponuję Wam parę zapachów, które będziecie mogli wziąć pod uwagę przy zakupie produktów Yankee Candle.



ALOE WATER

Mój pierwszy wosk jaki sobie kupiłam. Jest naprawdę mega fajny i orzeźwiający. Nie boli po nim głowa i nie czuje się otępienia. Jednak mi się już troszkę znudził i jak na razie nie mam ochoty go palić. Najlepszy jest w porze letniej, ale w zimie też pasuje, bo przypomina o wakacjach.

PLUSY:
+ ładny, naturalny zapach
+ orzeźwiający
+ mocny zapach

MINUSY:
- szybko się nudzi (w moim przypadku)



VANILLA CUPCAKE

Ten wosk jest zarazem bardzo dobry jak i lekko uciążliwy, ponieważ pachnie naprawdę ładnie i słodko, ale jak dłużej  się pali,to zaczyna trochę mulić.
Jednak ma świetny zapach :) Najlepiej palić go nie za długo lub wsypywać mało na kominek, to będzie idealnie.

PLUSY:
+ słodki zapach
+ idealny na zimę
+ ekonomiczny

MINUSY:
- powoduje lekkie otępienie



MIDNIGHT JASMINE

Midnight Jasmine jest dla osób, które uwielbiają jaśmin. Wosk ma intensywny i przyjemny zapach. Jest świeży.

PLUSY:
+ przyjemny zapach
+ intensywny

MINUSY:
- czasem wydaje mi się trochę sztuczny i za intensywny



SUMMER PEACH

To jest mój najnowszy wosk, który niedawno wygrałam w konkursie na blogu Ayuny. Ma on świeży, brzoskwiniowy zapach. Jest naprawdę ładny i orzeźwiający. Jak na razie jest moim ulubionym woskiem.

Zapraszam na świetnego bloga Klaudii: http://ayuna-chan.blogspot.com/.

PLUSY:
+ naturalny, świeży i orzeźwiający
+ nie boli po nim głowa
+ ma piękny, brzoskwiniowy zapach

MINUSY:
- nie mam uwag










37 komentarzy:

  1. Woski wydają się być ciekawe.
    Sama zamierzam kupić kilka wosków tej firmy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy! Bardzo ciekawy wpis, jak znajdzie Pani kiedyś te woski w fajne promocji, proszę się z nami podzielić, chętnie opublikujemy! Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Już wzięłam udział w konkursie :) Dziękuję za propozycję, jest super!

      Usuń
  3. Ciekawa recenzja, sama bym sobie chyba nie kupiła, ale gdyby mi ktoś sprezentował to bym nie pogardziła. Fajnie, że jest to tak przejrzyście napisane, pozdrawiam :)
    http://natalialukasiewicz.blogspot.com/2017/01/winter-holiday.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie lubię zapachów ani świeczek i nigdy nie miałam takiej z Yankee Candle mimo, że są tak bardzo popularne;)

    pozdrawiam,
    www.balaczka.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świeczek też dużo nie palę, ale czasem lubię :)

      Usuń
  5. To zdecydowanie moje upodobania zapachowe. Mam woski z tej firmy o woni wanilii i cynamonu, więc sezonowe i jestem nimi zachwycona. Dla mnie minusem jest to, że za szybko się kończą ( palę je cały dzień, takie są cudowne ) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na długo starczają, bo rzadko palę je, ale też bardzo je lubię :D

      Usuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować ale zapach nr 1 bardzo przyciągnął moją uwagę :D chyba czas zacząć przygodę z Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem fanem olejków, ale z chęcią zakupiłbym ten brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię olejki. Brzoskwiniowy jest świetny, polecam :D

      Usuń
  8. Powiem szczerze że od dawna mam ochotę na zapach, na coś co by mi ładnie pachniało w pokoju, ale nigdy jakoś nie spięłam tyłka. Najbardziej ciekawią mnie takie zapachy które są takie świeże, jak pachną lasem. Wtedy kiedy jest zimno na dworze czuję się mega przyjemnie. Z tego zestawienia najbardziej ciekawi mnie summer peach, musi być mega świeży i przyjemny!

    Może niedługo uda mi się kupić kilka wosków, bo kominek leży sobie na połce i czeka aż go użyję. Może jak powiększysz swoją kolekcję to też o nich napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię świeże zapachy. Bardzo fajnie jak zimą poczuć lato. Jak kupię ich troszkę więcej, to na pewno napiszę :)

      Usuń
  9. Nie mam w zwyczaju używać świeczek zapachowych, choć to całkiem ciekawy gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świeczek też za bardzo nie używam, woski to co innego :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię woski tej firmy, mój ulubiony to chyba cynamonowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę takie świeże, ale myślę, że cynamonowy byłby idealny na święta :)

      Usuń
  11. Same mamy wosk, ale za nim nie przepadamy, ponieważ powoduje on u nas bóle głowy i ma zapach trochę taki samochodowy, co nas drażni. Ten ostatni tutaj najbardziej do nas przemawia ^^ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym brzoskwiniowym nie powinny Was boleć głowy, bo nie jest taki duszący, tylko świeży :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. Ach, jestem miłośniczką Yankee Candle! Wiedzą już o tym wszyscy moi znajomi :D Muszę koniecznie wypróbować aloe water (chodzi mi po głowie już od dłuższego czasu) i ten jaśminowy, bo bardzo mnie ciekawi :) cieszy mnie, że brzoskwiniowy wosk ci się spodobał <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jest moim ulubionym ten brzoskwiniowy :D Tak, wiem wiem, że lubisz :D Również Cię pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Co widzę artykuł o woskach to powtarzam sobie że kubie jakieś i kominek. Potem zapominam. Fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądzę, że summer peach przypadłby mi do gustu :D Bardzo lubię orzeźwiające, owocowe zapachy. Koniecznie muszę zakupić ten "przyrząd" do wosków, bo w moim pokoju brak jakiekolwiek zapachu :/


    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dobry plan :D Woski dają naprawdę mocny zapach, ale kominek jest do nich potrzebny. Dziękuję :*

      Usuń
  15. Uwielbiam zapachowe świeczki, a o tej firmie słyszałam jak do tej pory dużo dobrego. Nie ma nic lepszego jak usiąść wygodnie z książką i wdychać aromatyczne zapachy. Moimi zdecydowanym i ulubieńcami sa zdecydowanie zapachy ziołowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Ziołowe ja wolę w herbatach, ale w sumie, to też niezły pomysł :))

      Usuń
  16. Bardzo lubię zapach świeczek, o tych już słyszałam aż w końcu muszę się skusić ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam wosków YC, mam ochotę parę sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem ogromną fanką Yankee, ale wydaje mi się, że woski mają coraz mniejszą intensywność :( czyżby Yankee traciło na jakości :(
    https://jamjestpapayka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń