1/21/2017

Tonik z zielonej herbaty DIY


Główną właściwością toników do twarzy jest oczyszczenie i przywrócenie naturalnego pH skóry, które zmienia się przez stosowanie różnych żelów, kremów i innych kosmetyków. Ma on także działanie łagodzące.
W tym poście znajdziecie krótki przepis na prosty tonik z zielonej herbaty. 



SKŁADNIKI


•1/4 szklanki zaparzonej zielonej herbaty•
•2 łyżki octu jabłkowego•
•10 kropli olejku eterycznego z drzewa herbacianego•
•5 kropli lawendowego olejku eterycznego•


Wystarczy zmieszać razem wszystkie składniki i przelać do słoika lub najlepiej, do buteleczki z atomizerem.

Ten kosmetyk wykonany własnoręcznie, może okazać się dużo bardziej skuteczny niż kupny, ponieważ wiemy co dodajemy do niego i nie ma w nim tyle chemii. Może być też dobrym rozwiązaniem na prezent.

Tonik należy używać po myciu twarzy, przed przystąpieniem do nałożenia kremu pielęgnacyjnego.







Mam dla Was także propozycję na stylizację, którą możecie stworzyć przy pomocy sklepu ZAFUL.COM.

Bluza<KLIK>| Spodnie<KLIK>| Buty<KLIK>| Okulary<KLIK>| Torebka<KLIK>| Zegarek<KLIK>|

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post Cię do tego zachęcił :D

      Usuń
  2. A ja myślałam, że zielona herbata nadaję się tylko do picia!! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wielu różnych rzeczy się nadaje :D Dziękuję!

      Usuń
  3. juz od dobrych kilku tygodni szukam kosmetyku do przemywania twarzy, ktory by sie u mnie sprawdzal, ale w belgijskich drogeriach nie dostane nic wartego uwagi; dziekuje za przepis, mam nadzieje, ze to mnie uratuje :)

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Nie ma sprawy, cieszę się, że Ci pomogłam :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skorzystam z przepisu. Może to uratuje moją cerę hah.
    Blog świetny zaobserwowane :)
    https://agatacarter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł na tonik! :)
    Mam tę torebkę z Zaful i jest świetna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post,niedługo go wykorzystam :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tonikami, ale takiego naturalnego to aż szkoda nie wypróbować :) Ciekawe jak mi sie sprawdzi. nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam, ale ten tonik lubię :)Mam nadzieję, że Ci się sprawdzi.

      Usuń
  9. Uwielbiam naturalne kosmetyki! Super pomysł :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega fajny i bardzo naturalny kosmetyk bardzo mi się podoba.
    Uwielbiam taką zieloną herbatę. Wybrałaś bardzo ładne te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same zdrowe rzeczy w tym kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ciekawe. O takim sposobie jeszcze nie słyszałem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz już znasz taki sposób :D

      Usuń
  13. O kurde! Super się prezentuje! <3 Na pewno pięknie pachnie :) Ze stylizacji na końcu mamy torbę i spisuje się na prawdę dobrze ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* To super, że się spisuje, bo wygląda ładnie na zdjęciach :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. Ciekawy pomysł na tonik. Zielona herbatę wolę pić, ale skuszę się na przepis i wypróbuje go.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że wypróbujesz :)

      Usuń
  15. Super naprawdę :) U mnie również szykuje się mnóstwo nowości co do mody, ale też i całego wyglądu,kosmetyków,keratynowego prostowania,dążymy razem do bycia SPEŁNIONĄ OSOBĄ :) Zapraszam,buziaki!
    VISSIEN.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy pomysł na tonik, przyznam szczerze że takie własnoręcznie robione produkty są najlepsze i chyba świetnie sprawdziłyby się jako prezent :) nie miałabym problemów z jego przyrządzeniem, piję herbatę nałogowo i tak się składa że mam wiele jej odmian- w tym zieloną :) Super propozycja stylizacji myszko! Poklikałam oczywiście, mam nadzieję że będziesz współpracować z Zaful :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dobrze pasują na prezent :) Ja ostatnio też piję dużo herbaty, więc dlatego taki jest ten tonik :D Dziękuję bardzo kochana :* Również pozdrawiam!

      Usuń
  17. Fajny post, ciekawy tonik, tylko ten ocet mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie ma co się bać, bo nawet go nie czuć, a na pewno jest przez to skuteczniejszy :))

      Usuń
  18. świetny wpis, zrobię w najbliższym czasie, bo z tego co słyszałam domowe sposoby są skuteczniejsze niż te z drogerii.

    http://czarnaklittle.blogspot.com/ + obserwuje ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, że tak, bo mają mniej chemii :)

      Usuń
  19. Tonik wydaje się być super! Jeszcze z takich naturalnych produktów :) Koniecznie muszę zrobić!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurde, chyba sama sobie taki zrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam własnoręcznie robione maseczki i kosmetyki do twarzy! chyba sama zrobie ten tonik!
    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Toniki coś co uwielbiam. Świetnie czyta się Twojego bloga. Widać, że jesteś bardzo kreatywna. POZDRAWIAM
    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy przepis :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł! ♥ Super tonik :)

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się Wam podoba mój blog :D Dziękuję bardzo ♥ Chętnie wezmę udział w konkursie, dziękuję za zaproszenie :))

      Usuń