February 06, 2017

Luźna bordowa sukienka + rozdanie


Hej kochani, długo myślałam nad jakimś ciekawym i wartościowym tematem, o którym mogłabym napisać w tym poście, ale niestety taki wpis musi poczekać. 
Teraz mam dla Was trochę zdjęć. W tej stylizacji, główną rolę zagrała bordowa sukienka, do której link znajdziecie pod spodem. 
Połączenie zimowej kurtki z okularami przeciwsłonecznymi? Dlaczego nie. Nie bójcie się ich nosić, nawet jeśli na niebie nie ma słońca, to można je potraktować jako opaskę.
Kiedy kupujemy okulary, to na niektórych, na etykietce napisane jest, że nadają się na śnieg. Gdy świeci słońce i jest śnieg, on odbija swoją bielą promienie, które rażą, czasem bardziej niż latem.
W trakcie robienia zdjęć, odwiedziłam mały skrawek magicznego świata Harry'ego Pottera, a głównie ulicę Pokątną i dworzec, co możecie zobaczyć poniżej. 
Pod zdjęciami mam dla Was małe rozdanie, więc zapraszam :)














Wearing:
| Rosagel Dress| no name Hoodie| Lasocki Boots| Sinsay Sunglasses| Cameiu Jacket |

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ROZDANIE

Każdy na pewno zna to uczucie, kiedy poplączą mu się słuchawki, a chce akurat posłuchać muzyki. Zapewne, nikt tego nie lubi.
Mam dla Was małe rozdanie. Do wygrania są specjalne minionkowe krążki do słuchawek, żeby się nie plątały. Zasady są bardzo proste, a nagrody trzy, więc szanse są dosyć duże :)

Słuchawki na zdjęciu są, żeby pokazać jak to działa. Nie są do wygrania!



ZASADY
• Zaobserwuj mojego bloga.
• Odpowiedź w komentarzu na proste pytanie: W jakich okolicznościach, najchętniej słuchasz muzyki?
• Podajcie swój email.


ZGŁOSZENIA PISZCIE W KOMENTARZACH POD TYM POSTEM! :)


WZÓR ZGŁOSZENIA
Obserwuję jako...
Najchętniej słucham muzyki, gdy...
Mój email:





REGULAMIN
1. Konkurs trwa od 06.02.2017- 16.02.2017 do godziny 23:59.
2. Ogłoszenie wyników będzie ogłoszone w tym poście do tygodnia po zakończeniu konkursu.
3. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
4. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
5. Biorąc udział w konkursie akceptujesz regulamin.


ZWYCIĘZCY KONKURSU
 • Gabriela Polewka •
• Ayuna Chan •
• Martyna Dodziks •

Wszystkim pozostałym, którzy wzięli udział w rozdaniu, serdecznie dziękuję, a zwycięzcą gratuluję :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :)
Powodzenia!


-----------------------------------------------------------------------------------
Moja strona na facebooku: KLIK
Sklep: KLIK
Instagram: KLIK

48 comments:

  1. Śliczna jest ta sukienka :)
    http://inga73.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sukienka śliczna sesja super ogólnie blog fajny;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obserwuje jako Patrycja Gawron najchętniej słucham muzyki jak jadę komunikacja miejska albo chce się wyciszyć lub zrelaksować. ;)

      Delete
  3. Świetnie Kochana wyglądasz! ❤

    ReplyDelete
  4. Piekny strój :D
    Ja chcę do Hogwartu :3

    ReplyDelete
  5. Fajna sukienka:) ma bardzo ładny kolor:)

    ReplyDelete
  6. Obserwuję jako Sylwia Jamrozik
    Najchętniej słucham muzyki, gdy jadę autobusem do pracy....dzięki muzyce te 45 min upływa bardzo przyjemnie i szybko (pod warunkiem że słuchawki się nie poplączą)
    Mój email: sylwia.jamrozik@wp.pl

    ReplyDelete
  7. O jacie piękna sceneria! :D Taka inna. Śliczna jest ta sukienka. Życzymy powodzenia wszystkim w rozdaniu. Buziaki ;*

    ReplyDelete
  8. Obserwuję jako Małgorzata Krzyśków
    Najczęściej słucham muzyki, gdy jadę pociągiem następnie tramwajem/autobusem na uczelnie
    Mój adres email: krzyskow1991@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Cudowna sukienka myszko, ładnemu we wszystkim ładnie. Ty wyglądasz fantastycznie we wszystkim :) I ten twój uśmiech <3 fajnie, że zorganizowałaś rozdanie, chętnie biorę w nim udział :)
    Obserwuję jako... Ayuna Chan
    Najchętniej słucham muzyki, gdy... żyję. Muzyka jest moim życiem, więc praktycznie się z nią nie rozstaję :)
    Mój email: neko_chan@vip.onet.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo kochana! ♥♥:D
      Pozdrawiam! :*

      Delete
  10. Super post ! Świetnie wyglądasz w tej sukience ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje !

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja. Ostatnie zdjęcie najlepsze! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, u mnie nowa notka poulciak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ♥ Również pozdrawiam i zajrzę do ciebie ;)

      Delete
  12. Bardzo ładna sukienka! :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Lubię takie sukienki. Fajne tło w zdjęciach.

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam ten kolor! Bardzo ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  15. Obserwuje jako Martyna Dodziks
    Mój email b444by@gmail.com
    Najbardziej lubię słuchać muzyki kiedy jestem smutna. Zwłaszcza takiej spokojnej, smutnej. Tak wiem,to jak zadawać sobie samej jeszcze większe ciosy :) ale to mnie uspokaja, pozwala przemyśleć, zrozumieć pewne sytuację. Lubię nie raz sobie popłakać i utożsamiać się z tekstami piosenek:)

    ReplyDelete
  16. Obserwuję z tego konta (klaudia ddk)
    Najchętniej słucham muzyki, gdy rysuję, ponieważ to moja pasja.
    Mój email: dys_klaudia@o2.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też słucham muzyki, gdy rysuję :D Zgłoszenie przyjęte! ;)

      Delete
  17. do twarzy ci w bordowym kochana! jestes przesliczna :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz cudownie! Kolor jak dla mnie idealny! :)
    Bardzo mi się u Ciebie podoba, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  19. śliczna sukienka uwielbiam ten kolor :)
    olusky.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Obserwuję jako Gabriela Polewka
    Najchętniej słucham muzyki, gdy jestem sama wieczorem w pokoju. Wtedy czuję , że ta muzyka mnie podnosi , rwie do tańca. Muzyka to najlepsze co może być , muzyka uspokaja , możesz przenieść się do innego świata.
    Mój email: gabriela.polewka@gmail.com

    ReplyDelete