March 03, 2017

Wegańskie naleśniki tylko z dwóch składników


Naleśniki z dwóch składników... Czy to możliwe? Skoro o tym piszę to widocznie tak, haha. 
Od jakiegoś czasu nie jem, czy bardziej nie piję mleka. Ogólnie, nie jem laktozy. Mogłabym robić normalne naleśniki i zastępować mleko wodą, ale moja siostra nie może jajek, więc zostaje tylko opcja wegańskich. 

Ten przepis, który wykorzystałam, to chyba najprostszy wegański, jaki może być. Z mąkami i mlekami, można eksperymentować. Ja robiłam na mleku sojowym i mące pszennej, ale polecam też na mleku ryżowo-migdałowym lub kokosowo-ryżowym :)

Naleśniki wychodzą bardzo delikatne i puszyste. Nie rozpadają się i można je łatwo zginać.


SKŁADNIKI:

2 szklanki mleka roślinnego •
1,5 szklanki mąki •


1. Oba składniki wsypujemy do miski i dokładnie mieszamy lub blendujemy.
2. Smarujemy patelnię odrobiną oleju i czekamy aż się rozgrzeje.
3. Nalewamy chochelkę ciasta i smażymy chwilę z jednej i drugiej strony.






43 comments:

  1. Nie wierzę, że to może być takie proste :) Może w końcu i mi coś wyjdzie . Już wiem co będzie na poniedziałkowe śniadanko. Dzięki za pomysł.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie wierzyłam, ale jednak jest możliwe :D
      Nie ma sprawy, smacznego! :*

      Delete
  2. Uwielbiam naleśniki,a te klasyczne domowe mi się już przejadły,post idealnie dla mnie!
    Aż muszę spróbować haha bo zdjęcia kuszące❤

    ReplyDelete
  3. Wow, muszę spróbować ❤❤❤❤❤

    ReplyDelete
  4. Wow, muszę spróbować ❤❤❤❤❤

    ReplyDelete
  5. O mniam! Szybko i prosto, to lubię :)

    ReplyDelete
  6. Jak mi wyjdą, to wyślę zdjęcie :)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo super! Mam nadzieję, że Ci wyjdą :D

      Delete
  7. Woooow powiem ci że mnie zaskoczyłaś pomysłowością tego przepisu, nigdy nie próbowałem, na pewno są smaczne.

    Zapraszam na mój nowy wpis
    http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/02/damski-bokser-ogarnij-sie.html

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam naleśniki, ale kompletnie nie potrafię ich smażyć >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te się bardzo łatwo smażą. Spróbuj, bo myślę, że z nimi sobie poradzisz :D

      Delete
  9. Przepis dla mnie! Szybki, tani, zdrowy i tylko dwa składniki :D Ja bardzo lubię mleko migdałowe, może zrobiłabym na takiej bazie takie naleśniki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też właśnie lubię takie szybkie i łatwe przepisy :D Na migdałowym, wychodzą świetne!
      Pozdrawiam i dziękuję za ten cudowny wpis o mnie! ♥

      Delete
  10. Jako osoba z nietolerancją laktozy strasznie cieszę się widząc takie przepisy, bo nie dość, że są proste, to wreszcie mogę z nich skorzystać! Na pewno będę zaglądać z nadzieją na więcej dań bez laktozy :)

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Szybko i prosto a to najważniejsze :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  12. jakie to proste haha :D ciekawe czy tez takie dobre jak zwykle nalesniki :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie widzę jakiejś większej różnicy, ale to też zależy od mleka jakie weźmiesz, bo na ryżowym, to będzie czuć, ale też są pyszne.

      Delete
  13. Kurcze, i pomyśleć że wykorzystałaś tylko 2 składniki:D Chętnie spróbuję !
    http://uglyographyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Może w końcu nauczę się robić porządne naleśniki ;D
    Bardzo dziękuję za taki prosty przepis i dzięki Tobie wiem, co będę jadła na kolację, tak na kolację :)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że przepis, przypadł ci do gustu :D

      Delete
  15. Trafiłam na Twojego bloga dzięki Ayunie, miała rację masz super bloga ! A ja muszę spróbować zrobić te naleśniki , akurat mam mleko sojowe w domu ...tylko mąka pszenna wypadła ostatnio z mojego jadłospisu zobaczymy czy wyjdzie na innej ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! :* Ayuna też ma świetnego bloga :D Nie wiem jak wyjdzie na innej mące, ale też mam zamiar spróbować :))

      Delete
  16. Idealny na poranki w stylu 'zapierdzielam do szkoły i nie mam czasu na nic, ABSOLUTNIE nic, wiec niech ktoś rzuci we mnie chlebem, bo jestem głodna'! ^^
    http://oponiew.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak mam, dlatego bardzo lubię ten przepis :D

      Delete
  17. Wyglądają przepysznie! Muszę je zrobić :)

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. super przepis :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  19. Naleśniki wyglądają bardzo smacznie. Nigdy nie próbowałam robić ich bez mleka. Kiedyś skorzystam z tego przepisu :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie polecam ten przepis, bo naprawdę są podobne do zwykłych :)

      Delete
  20. Muszę tego spróbować, ja mam uczulenie na laktoze więc wiele rzeczy które lubię nie mogę jeść...:/

    Proszę wpadnij do mnie i daj znać czy podobają Ci się zdjęcia z nowego posta :)

    ReplyDelete
  21. To fantastycznie, że przeszłyście na weganizm! Ja, po 24 latach wegetarianizmu rok temu również przeszłam na weganizm. Muszę wypróbować ten przepis, bo zawsze mi się rozlatują naleśniki.
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, 24 lata to calkiem sporo :D Te się nie rozlatują :))

      Delete
  22. Uwielbiam naleśniki! Trzeba wypróbować :)

    ReplyDelete