March 12, 2017

5 miejsc w sieci, z których czerpię inspiracje

Hejka, hejka! Przepraszam za dwu tygodniową przerwę, ale ten czas w trzeciej gimnazjum jest naprawdę baaardzo ciekawy... Testy i drzwi otwarte w różnych szkołach robią swoje :P
Dzisiaj mam dla Was post o inspiracjach, ale już niedługo pojawi się recenzja pewnej bardzo przydatnej rzeczy, którą myślę, że każdy, warto by miał zawsze przy sobie, więc bądźcie na bieżąco i zaglądajcie tu od czasu do czasu.
Nie będę się już rozpisywać na temat tego co będzie, a teraz zapraszam na to co jest.

Wiadomo, że pomysły nie biorą się znikąd. Oczywiście głównym źródłem inspiracji dla mnie jest życie, ale poza tym wspieram się paroma miejscami w internecie.
Przeglądając te strony, różne rzeczy zapadają mi w pamięci i mogę potem na ich podstawie stworzyć coś podobnego, jednak zupełnie innego. Stawiam na oryginalność, dlatego nigdy niczego nie odwzorowuję identycznie.





Moje ulubione miejsce inspiracji. Wystarczy, że wpiszesz hasło, jakie cię interesuje w górnym pasku "szukaj" i od razu wyskoczy milion propozycji. Pamiętaj, żeby wszystkie słowa wpisywać w języku angielskim. Jest to ważne, ponieważ, kiedy wpiszesz coś w naszym języku, to będziesz miał ograniczony wybór, ponieważ nie jest to polska strona.

Swoje tablice tworzą tam ludzie z całego świata. Jest to kolejna rzecz, świetna na Pintereście. Posty znajdujące się na stronie, nie są ograniczone tylko do tych dodawanych przez Polaków. Dzięki temu, możemy poznać inne kultury.

Żeby korzystać z tej platformy, musisz być zalogowany. To chyba jedyna wada Pinteresta.

Jeszcze cofnę się do tego co wyżej napisałam "tablice". Każdy użytkownik, może tworzyć swoje tablice i zapisywać na nich inspirujące posty. Są one w ten sposób powielane i bardziej dostępne dla innych oraz masz je cały czas mieć przy sobie i nie zginą wśród niezliczonej ilości innych.
Możesz tam także dodawać swoje zdjęcia.

Na Pintereście znajdziesz pomysły z różnych dziedzin, zaczynając od mody, a kończąc na przepisach, czy ciekawostkach.

Moja mama także korzysta z Pinteresta :)



Zszywka, to polski odpowiednik Pinteresta. Plusem jest to, że nie musisz się logować, by mieć dostęp do postów. Sama nie mam konta, ponieważ nie wydaje mi się to potrzebne, jeżeli mogę bez logowania zobaczyć wszystkie zdjęcia.

Jest to polska strona, ale nie ogranicza się tylko do tego kraju, bo posty znajdujące się tam są brane z wielu innych platform i mało które ze zdjęć jest zrobione przez Polaka.

Ma bardzo podobną budowę do Pinteresta i tak samo charakterystyczne ułożenie postów na stronie.
W górnym pasku możesz wpisać lub wybrać dowolny tag, który cię interesuje i wtedy "wyskoczy" ci cała masa propozycji.

Według mnie jest to także świetna strona z wieloma inspiracjami.




Każdy zna i raczej każdy używa. Znajdują się tam różne inspiracje w postaci filmików zamieszczanych przez różnych ludzi z całego świata. Youtube nie ogranicza się do jakiegoś danego tematu, są tam filmy z każdej dziedziny. Myślę, że więcej nie muszę już pisać, bo każdy wie jak działa ta strona :)




GOOGLE GRAFIKA

Podstawowe miejsce z ogromną ilością inspiracji, tak jak Youtube znane raczej każdemu, ale warto czasem wspomnieć o niby oczywistych rzeczach :) 
Znajdują się tam zdjęcia ze wszystkich miejsc w internecie. Wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarkę interesującą cię frazę i klikniesz "grafika", pokaże się ogromna ilość obrazków na dany temat. 





Możesz przeglądać profile innych, możesz mieć też własny feed i zamieszczać zdjęcia.
Niektórzy używają Instagram jako pamiętnik, a drudzy jako źródło inspiracji dla innych.
Jest to też świetne miejsce pod tym względem, że możemy śledzić ludzi z zupełnie innego miejsca na świecie i poznawać obcą kulturę.

Zapraszam na mój Instagram @marysiachudy. Wprowadziłam trochę zmian pod względem wyglądu i dodawania zdjęć. Fotki udostępniam jak na razie co ok. 2 dni, ale czasami częściej :D
Zaobserwuj mnie i bądź na bieżąco.



Jak dla mnie te 5 miejsc, to najlepsze miejsca inspiracji w internecie jakie dotychczas poznałam. Znacie jeszcze jakieś dobre stronki? Dajcie znać w komentarzu ;)


 

46 comments:

  1. INSTAGRAM kocham jako zrodlo inspracji :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Ja lubie szukać inspiracji na Pinterescie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jeśli chodzi o mnie to głównie czerpię z tego co dziej się aktualnie lub to co mnie interesuje i dziele się tym co wiem.

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam pinterest!Zawsze znajdę tam jakąś inspirację :D

    http://leonzabookowiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy wpis! Dodałaś nam inspiracji!!!

    ReplyDelete
  6. Ja również inspiruję się stronami w internecie :) Kocham zszywkę jest naprawde wielkim źródłem oryginalnych pomysłów! bardzo dużo czasu spędzam właśnie na tej stronie. Youtube również jest bardzo inspirujący, lubię zwłaszcza filmiki osób które nie mają wielu followersów. Google grafika jest fajne, ale tam muszę wiedzieć czego chcę szukać a nie zawsze wiemv :D I instagram! mój ulubieniec :) bardzo mnie inspiruje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to prawda, z google grafika, trzeba wiedzieć co się chce :D
      Również Cię pozdrawiam :*

      Delete
  7. Świetne źródła inspiracji ja też tam zaglądam :) Internet to jeden z najlepszych wynalazków! Nie wyobrażam sobie życia bez takich stron
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja zazwyczaj szukam inspiracji na instagramie :p Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja bardzo często przeglądam instagram tam szukam inspiracji ,albo jeden tumblr bloggerki :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja również czerpie inspiracje jak i z instagrama i Google;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Ja najbardziej lubię yt i instagrama :P Najgorsze w tym jest fakt, że potrafią od siebie uzależnić :P W grudniu byłam życiową amebą i połowę wolnego czasu spędzałam na oglądaniu filmików :P Muszę wkrótce odwiedzić Pinteresta. Strony tego typu są nieocenione <3
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja czasem też tak mam, że nie mogę skończyć.
      Tak, to prawda. Są świetne :D

      Delete
  12. Ja najbardziej czerpię inspiracje z innych blogów, grup na facebooku, tumblra, we love it czy pinterest :) rzadziej z youtube.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też rzadziej z yt, a bardziej z tych co wymieniłaś :))

      Delete
  13. Ja używam jeszcze weheartit i tumblera do inspiracji :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Używam każdego z tych pięciu miejsc :D Dla mnie największym i najlepszym "bankiem inspiracji" jest przede wszystkim YouTube i Pinterest :D Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Ja korzystam z 4 miejsc :) Zaglądam też na tumblra- piękne zdjęcia ;)
    rooksiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Instagram jest dla mnie najlepszym źródłem inspiracji na którym jestem codziennie ♥

    ReplyDelete
  17. Na rożnych stronach mozna znalezc źródła inspiracji. Ja sięgam do weheartit albo instagrama. Czesto tez na Google grafika, jednak jakość tam nie zadawala :) pozdrawiam
    clofl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę w końcu zajrzeć na weheartit, bo dużo osób poleca tę stronę :))
      Również pozdrawiam!

      Delete
  18. raczej youtube i fb, przez pinteresta i resztę jakoś ciężko mi się przebić;)
    polecam zajrzeć czasem na http://www.deviantart.com

    ReplyDelete
  19. Ja używam inspiracji najczęściej z instagrama i tumblera :D
    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzadko wchodzę na tumblera, ale też są tam czasem ciekawe rzeczy :D

      Delete
  20. ja najczęściej czerpię inspiracje z instagrama ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  21. Zszywka i Google, tak to też moi główni sprzymierzeńcy :3

    ReplyDelete
  22. Ja inspirację czerpię też z tumblr'a.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    ReplyDelete
  23. Ja najczęściej używam tumblr'a i instagrama. Świetny post, twojego instagrama też chętnie sprawdzę :)
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    ReplyDelete