Odplamiacz kieszonkowy


Chociaż, że nie jestem wielkim brudasem, to czasem zdarzy mi się wypadek (jak pewnie każdemu), że poplamię się na przykład jedzeniem. Nie wszędzie jest szansa przebrania się, a nie lubię wyglądać jak taka świnka :) Na szczęście ostatnio trafiłam na świetne rozwiązanie tego problemu.  Jest to mini odplamiacz, który zawsze mogę mieć przy sobie z powodu jego małego rozmiaru.

Odplamiacz pokonuje głównie małe zabrudzenia, ale takie trudniejsze też czasem schodzą po jego zastosowaniu.

Według mnie jest naprawdę bardzo przydatny i świetnie się sprawdza.Czasem okazuje się nawet lepszy od  klasycznego odplamiacza. 

  
ZALETY:
 Działa bez użycia wody
 Bardzo szybko usuwa plamy
 Podręczny
 Nowy na rynku
 Piękny wygląd opakowania



WADY:
- Nie sprawdził się przy plamie z ketchupu
- Na niektórych tkaninach zostawia smugi



PRAWIDŁOWE APLIKOWANIE ODPLAMIACZA NA PLAMĘ
1. Należy przycisnąć końcówkę w miejscu zabrudzenia.
2. Pocierać plamę tak długo aż nie zblaknie.
3. Zetrzeć nadmiar płynu z tkaniny.
4. Odczekać do momentu całkowitego wyschnięcia plamy (jeżeli zabrudzenie będzie nadal widoczne, powtórzyć wszystko jeszcze raz).



SKŁAD
Dla zainteresowanych :)



Cena: 14,99zł
Dostępny online <KLIK> oraz w drogerii Super-Pharm.

Co sądzicie o odplamiaczu? Słyszeliście już o nim wcześniej? ;)



33 komentarze:

  1. Swietny gadzet. mam jedak pytanie: jak radzi sobie z kolorowymi tkaninami? Nie wybiela ich?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby się mojemu chłopakowi, ten to zawsze ma pecha do plam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz już pomysł na prezent dla niego :D

      Usuń
  3. Odplamiacz jak odplamiacz, ale te paznokcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, fajna sprawa, może wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow fajna sprawa taki odplamiacz :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę pierwszy raz o czymś takim słyszę i koniecznie muszę sobie takie coś załatwić - jestem strasznym brudasem...

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o tym , ale nigdy nie miałam szansy aby go przetestować :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy gadżet, nie słyszałam jeszcze o tym. Mój blog - kliknij! <3




















    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa sprawa :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. musi byc super, koniecznie zakupie! masz sliczne paznokcie <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny gadżet i pierwszy raz o nim słyszę :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo! Bardzo ciekawy gadżet :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety mam z nim negatywne wspomnienie, bo gdy poplamiłam sobie jasne spodnie odrobiną kawy, plama po użyciu odplamiacza nie zeszła, tylko rozmazała się jeszcze bardziej. Mimo kilkukrotnego prania nie zeszła :( a szkoda.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdzałam na kawie, ale po ketchupie też nie zeszła plama. Jednak na wiele plam, które myślałam, że się nie zmażą, to zadziałało, więc u mnie w większości przypadków się sprawdza, ale nie zawsze.

      Usuń
  16. Świetna opcja, jednak wole sprawdzone sposoby. pozdrawiam, nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny gadżet za niewygórowaną cene, idealny do damskiej torebki :D

    OdpowiedzUsuń