Jak dobrze przygotować się na randkę? Poradnik w 10 krokach


1. Dostajesz SMS od chłopaka, który od dawna Ci się podoba z zaproszeniem na randkę.

2. Cieszysz się, skaczesz po meblach i impulsywnie odwołujesz wszystkie umówione wcześniej spotkania na tę godzinę, nawet jeżeli były bardzo ważne.

3. Nagle dochodzi do Ciebie, że chłopak chce się z tobą spotkać BIEŻĄCEGO dnia za 4 godziny, więc wpadasz w panikę.

4. Przez ogromną radość i późniejszą panikę, stwierdzasz, że się spociłaś, i że śmierdzisz, więc wskakujesz pod prysznic.


5. To miał być szybki prysznic... Po godzinie wychodzisz z łazienki. Pojawia się kolejny problem- nie masz w co się ubrać- normalka...

6. Przejrzenie całej szafy zajmuje Ci kolejną godzinę, ale stwierdzasz, że nic w niej nie ma.

7. Jedziesz do najbliższej galerii i kupujesz wybrany komplet ciuchów.

8. Kiedy docierasz do domu, szybko zakładasz ubrania, czeszesz i malujesz.

9. Nagle czujesz burczenie w brzuchu. Robisz sobie spaghetti. Oczywiście w czasie jedzenia, sos ląduje na twojej nowej koszulce. Nie masz już czasu na przebranie, więc brudna wychodzisz z domu.

10. Docierasz w podane przez chłopaka miejsce i czekasz na niego. Mija 10 minut, 30... Po godzinie przychodzi SMS:
"Przepraszam, ale nie mogłem przyjść. Mam nadzieję, że długo nie czekałaś. Chcesz się spotkać jutro?"

Tekst miał cel humorystyczny. Jak pewnie wiecie, nie zawsze tak jest jak w opisie :) Przez ten post chciałam Wam pokazać, że nie zawsze warto rzucać wszystko dla czegoś niewartego aż takiego wysiłku.

Fotograf- Zuza

Wearing:
New Yorker Crop top | Rosagel Pants | No name Denim Jacket | Newchic Boots | Rosagel Bag | Zaful Watch | Zaful Sunglasses | Rosagel Earrings | Zaful Choker 


45 komentarzy:

  1. Świetnie napisane! Stylizacja piękna, a te okulary to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi sie okulary i choker. skomponowałaś świetną stylizację.
    Podoba mi się Twój styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, to takie prawdziwe :D super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, sytuacja typowo życiowa. Napisałam niedawno post o podobnej tematyce, ale trochę innym podejściu. Jesteś bardzo pozytywną osobą i będę Cię odwiedzać :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha powiem Ci, że 4 godziny to i tak dużo, ja doszłam w pewnym momencie do takiej perfekcji, że to wszystko zajmowało mi 20 min ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie bez zakupów między czasie :D

      Usuń
  6. Najbardziej denerwująca chyba sytuacja życiowa, albo też gdy się jest gotowym na tip top ktoś odwołuje w ostatniej chwili :P

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, dokładnie tak! Do randek, zwłaszcza tych pierwszych, trzeba podchodzić na ludzie - przecież ta druga musiała coś w nas zobaczyć, skoro chce się umówić oraz chodzi chyba o tu, aby być lubianym/kochanym za to jakim się jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę woadnij do mnie ;)
      www.dagabout.blogspot.com

      Usuń
    2. Tak, to prawda :) Chętnie do Ciebie zajrzę ;)

      Usuń
  8. Ostatnie zdanie bardzo mnie zaskoczyło :D świetny tekst, chodź nigdy w życiu tak nie miałam, albo przynajmniej nie pamiętam takiej sytuacji ale masz rację, nie warto rzucać wszystkiego i popadać w szaleństwo. Najlepiej być spokojnym, naturalnym i opanowanym :) Piękne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!^^ Również pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Kiedy nowy post Marysiu? Chciałabym już coś nowego <3

      Usuń
    3. Pracuję nad wpisem w każdej wolnej chwili, ale niestety mam teraz w szkole czas wystawiania ocen i dosyć dużo poprawek, jednak mam nadzieję, że niedługo post się pojawi :)) Bardzo mnie motywuje, że czekasz tak na nowy wpis :D ♥
      Pozdrawiam!:*

      Usuń
    4. Rozumiem, okres przed wakacyjny z reguły jest bardzo pracowity :) oczywiście, że czekam! Przecież jestem twoją stałą czytelniczką! :)

      Usuń
    5. To tak jak ja Twoją :D ♥♥♥

      Usuń
  9. Omg nigdy się tak długo nie szykowałam na randkę haha:) . Staram się oczywiście zawsze wyglądać ładnie dla mojego chłopaka, ale z doborem ubrań nie mam raczej większych problemów, a maluję się delikatnie więc mi szybko schodzi ;).
    Ładne zdjęcia, podoba mi się, że jesteś na nich taka uśmiechnięta:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak dużo czasu, bo zakupy trzeba jeszcze zrobić haha :D
      Dziękuję! :*

      Usuń
  10. Ooo :D Nam się taka historia jeszcze nigdy nie zdarzyła :D Kurde! Super to opisałaś, w taki humorystyczny sposób :) Zdjęcia śliczne! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, nigdy nie miałam takiej sytuacji i chyba bym nie chciała :D Zdjęcia piękne, okulary także <3
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You look so nice

    New blog post on my blog now It's It's Raining Mint

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na post, zabawnie, nieco sarkastycznie. To dobry dodatek do zdjęć stylizacji, w której bardzo podobają mi się białe spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na post "jak znaleźć chłopaka, który chce się umówić na randkę?" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny temat, ale przemyślę pomysł :D

      Usuń
  15. Świetnie napisane! Bardzo ciekawy pomysł na post! Stylizacja również prześliczna, a ten choker i zegarek skradły moje serducho

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak Kochana i właśnie tym tekstem uświadamiasz że to facet właśnie powinien czekać na kobietę 😊
    Piękna stylizacja, a zdjęcia cudowne bardo mi się podobają, tyle w nich pozytywnej energii.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post ;) Uśmiałam się wyobrażają sobie dziewczynę, która biega po galerii w poszukiwaniu idealnej kreacji, przewracając ludzi i wpychając się do przebieralni :D Super fotki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhahah, myślę, że tak mogło być :D
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam! ;*

      Usuń
  18. Strasznie podobają mi się białe spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, a Twoja stylizacja i zdjęcia cudne. Widzę, że lubisz modną biżuterię.
    Zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże, to uczucie boli, a co do sesji, to super :)

    OdpowiedzUsuń