DIY: Bombonierka z pianek


Bombonierki głównie kojarzą się z czekoladkami o różnych smakach schowanych w pudełku. Jednak w tym poście przedstawiam Wam zupełnie inną bombonierkę, która opiera się głównie na piankach. Jest to prosty sposób na oryginalny i słodki prezent :)  



POTRZEBNE CI BĘDĄ:
• pianki 
• biała czekolada 
• kolorowa posypka, orzechy, M&M'sy...

1. Rozpuszczamy białą czekoladę.
2. Kruszymy orzechy, M&M'sy...
3. Kiedy czekolada lekko stężeje, to zanurzamy w niej połowę pianki, a następnie posypujemy  np. pokruszonymi orzechami.
4. Czekamy, aż czekolada całkowicie stężeje i wkładamy do ozdobnego pudełka.











http://www.zaful.com/

KLIK | KLIK | KLIK  

 Zaful vintage bikini Summer 2017 Promotion  
KLIK

rosegal logo
  KLIK | KLIK | KLIK

Rosegal white short dresses summer 2017 Promotion  
KLIK



43 komentarze:

  1. Ale super pomysł! Dla mnie te pianki wyglądają jak takie słodkie miniaturowe ciasteczka z kolorową posypką <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/05/10-sow-po-litewsku-ktorych-znaczenia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym nie wpadła na taki pomysł! Dodatkowo mamy pewność, że ten ktoś na pewno je zje - ze względu, że to pianki sporządzone przez nas samych. Chętnie zaczerpnę tego pomyslu ❤
    pozdrawiam// ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainspirował post :D

      Usuń
  3. Kurcze ! bardzo ciekawy pomysł, super na prezent. Napewno go wypróbuje w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze taką zrobić :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę świetnie! Zapisałem post w zakładkach - na pewno wykorzystam!
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że może Ci się przyda post :D

      Usuń
  6. Ale świetnie to wygląda! Ciekawy pomysł i na pewno spodobałby się każdemu, bo prezenty wykonane ręcznie i jedzenie każdy lubi :D
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Bardzo ładnie to wygląda ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają cudownie! Mniaam! Z wielką chęcią bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja robiłam pralinki na podobnej zasadzie... Rozpuszczoną czekoladę wlewałam do foremek do lodu a na górę kładłam różne dodatki typu ryż preparowany czy orzechy. Twoja wersja też bardzo mi się podoba i na pewno kiedyś wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przetestować bardzo ciekawie to wygląda <3 Gdyby nie to że sklepy pozamykane poszłabym po składniki i sama przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Fantastyczny przepis i pomysł na zrobienie prostej rzeczy jako prezent urodzinowy. Mi się podoba i koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Proste przepisy są zawsze najlepsze :D

      Usuń
  12. Białej czekolady nie lubię, ale na pewno wykorzystam z mleczną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam żeby zrobić z mleczną :)) Również pozdrawiam!

      Usuń
  13. Pomysł rewelacyjny :) można zrobić oryginalny, słodki prezent taki niepowtarzalny i nietuzinkowy :) naprawdę rewelacja, idealny na walentynki moim zdaniem ale też na każdą inną okazję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam! :* :))

      Usuń
  14. wow, świetny pomysł! a jak wygląda, mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł, przetestuje go kiedyś i dam komuś w prezencie:)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tu próbuje trzymać diete, a ty tu takie pyszności pokazujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to wszystko pięknie wygląda :o Ucieszyłabym się na taki prezent ;P Bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oniee, w takich momentach żałuje że nie mogę jeść zwykłych pianek z powodu tego że jestem wegetarianinem. Śliczne zdjęcia! Bardzo apetyczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno skorzystam z przepisu, to jest mega!Wygląda zabójczo i na pewno tak smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Cieszę się, że wykorzystasz przepis :D

      Usuń