June 18, 2017

Summer Must-Have: roślinka w słoiku, peeling DIY, recenzja książki i wosku yankee candle



Nie sądziłam, że aż tyle czasu zabierze mi zrobienie tego posta, dlatego pojawia się on dopiero teraz. Znajdziecie w nim recenzje, DIY i inne. Mam nadzieję, że chociaż coś was zainspiruje i wypróbujecie lub zrobicie tego lata.


"SYRENA" Kiera Cass



Ostatnio udało mi się przeczytać kolejną książkę Kiery Cass. Wcześniejsza seria "Rywalki", bardzo mi się spodobała, więc kiedy dowiedziałam się o kolejnej, pojedynczej książce, to wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Autorka pisze w naprawdę świetny sposób. Dodatkowo w jej wszystkich książkach podoba mi się czcionka tekstu. Nie jest ani za mała ani za duża. Wprost idealna! :)

Książka opowiada o dziewczynie- Kahlen, która w chwili tonięcia, bardzo chciała przeżyć. Z tego powodu Matka Ocean wybrała ją i zmieniła w syrenę. Zadaniem Kahlen było służyć Jej przez sto lat. Ma to same plusy oprócz tego, że służba polega na zdobywaniu pokarmu dla Oceanu, którym są ludzie. Starożytne syreny kojarzą nam się z tym, że swoim śpiewem zwodziły marynarzy. W tej książce zdobywanie pokarmu dla Matki Ocean działało na tej samej zasadzie. Kahlen musiała uważać na swój głos, bo każdy kto go usłyszał, poczuwał nagle potrzebę utonięcia.
Wszystko zmienia się, kiedy dziewczyna poznaje Akinliego, chłopaka mieszkającego nad brzegiem morza.

W moim odczuciu książka była super ciekawa i bardzo wciągająca, jednak minusem był początek, który strasznie  się ciągnął, ale wiem, że ważne były tamte wszystkie informacje, bo inaczej reszta nie miałaby sensu. Moja siostra twierdzi, że całość była super :)

Autorka: Kiera Cass
Tytuł: Syrena
Strony: 392
Moja ocena: 4,5/5




CUKROWY PEELING DO UST DIY

Niestety ceny peelingów do ust w sklepach są bardzo wysokie. Taki sam, albo nawet lepszy, można zrobić samemu.
Cukrowy peeling wygładza usta, dlatego wyglądają pięknie i naturalnie. Dodatkowo usuwa martwy naskórek.
Nie należy go stosować częściej niż 1-2 razy w tygodniu, ponieważ skóra ust jest bardzo wrażliwa.

WOSK YANKEE CANDLE "SUMMER SCOOP"

 
Wosk "Summer scoop",  to idealny zapach na lato. Jest świeży,  orzeźwiający i lekko słodki. Nie boli po nim głową i nie ma uczucia otępienia. Poza tym ma piękny pastelowy kolor :)
Myślę, że lato z takim woskiem okaże się o wiele piękniejsze, bo znając polski klimat nie zawsze jest super ładna pogoda...



ROŚLINKA W SŁOIKU DIY



Ostatnio spotykamy się z różnorodnym zastosowaniem słoików. Można z nich pić, jeść, albo właśnie hodować roślinki. Najczęściej są to kaktusy i ich odmiany, ponieważ dobrze znoszą zamknięcie prawie z każdej strony, a przede wszystkim ładnie wyglądają.

Ostatnio sama postanowiłam zasadzić roślinkę w słoiku i z efektu jestem naprawdę zadowolona.





Wearing and pillows
KLIK | KLIK | KLIK




Zapraszam jeszcze na mój instagram KLIK ;)




39 comments:

  1. Uwielbiam książki Kiery Cass <3 czytałam kiedyś serie Rywalki i bardzo ją polubiłam <3
    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. To myślę, że ta także by Ci się spodobała :))

      Delete
  2. Książka wydaję się bardzo ciekawa, do tego ma przepiękna okładkę :)

    http://caydii.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie słyszałam o tej autorce, ale jeżeli kiedyś ją gdzieś znajdę to chętnie przeczytam. Co to za kwiatki w słoiku? :) Bo świetny pomysł na ozdobę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest to jakaś odmiana sukulenta, niestety nie wiem jaka dokładnie. Dziękuję :*

      Delete
  4. Bardzo lubię Twoje posty ;) naprawdę. Są pełne optymizmu i przekazują ciekawe, różnorodne treści.
    Pozdrawiam ;). Na pewno zrobię ten domowy peeling :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podobają :D
      Również pozdrawiam! :*

      Delete
  5. Jestem wprost zakochana w woskach i świecach Yc.
    Piękne zdjęcia z przyjemnością się ogląda wpis.
    Buziaki Kochana.

    ReplyDelete
  6. Też robię domowe peelingi do ust, ale bez dodatku cieni czy pomadek - jednak bez chemii to bez chemii ;) Roślinka w słoiczku genialna... Kiedyś też sobie zrobię :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Ten cień tutaj, to akurat żeby lepiej wyglądał, ale tak to też nie używam :)

      Delete
  7. Uwielbiam woski Yankee Candle, ale tego jeszcze nie mam. :)

    ReplyDelete
  8. Kiedyś na swojej półce miałem "Syrenę", ale ją sprzedałem.. Teraz załuje :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojj szkoda, bo bardzo fajna jest ta książka.

      Delete
  9. Słyszałam o serii Rywalki, ale nie czytałam. Ta książka zachęca mnie nawet okładka ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cukrowy peeling będzie ukojeniem dla naszych ust w takie upały ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że dobrze się sprawdzi :))

      Delete
  11. Jakie super pomysły! Pięknie to wszystko wygląda ♥

    ReplyDelete
  12. Chciałam obejrzeć filmik i jest niedostępny. Bardzo ładne kombinezony.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz już jest dostępny, dziękuję za wiadomość :))

      Delete
  13. Uwielbiam woski Yankee Candle <3

    ReplyDelete
  14. Książka na pewno jest ciekawa, może w wolnej chwili uda mi się po nią sięgnąć lub po inną tego samego autora :) Cukrowy peeling jest świetny! sama od czasu do czasu robię podobny bo bardzo mnie zainspirowałaś :) Yankee Candle... nie pamiętam kiedy ostatni raz zamówiłam taką świeczkę.. a chciałam mieć ich całą kolekcję ^^ Roślinka w słoiku jest urocza! w sklepach takie gotowe kosztują po 30 zł i w górę -.- rewelacyjny post!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo kochana i również Cię pozdrawiam! :D

      Delete
  15. Bardzo fajny post, ładne zdjęcia. Chyba wykorzystam ten pomysł z peelingiem. Mój blog-kilk

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam roślinki w słoiku i mam takich kilka ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    ReplyDelete
  17. Genialny jest ten wosk! :D Mamy i jesteśmy bardzo zadowolone. Roślinki w słoikach wyglądają cudnie i dodają klimatu wnętrzu - musimy sobie takie zrobić ^^ Buziaki ;*

    ReplyDelete
  18. Ciekawa książka, chyba zainspirowałaś mnie do zagłębienia się w nią, choć zbytnio nie przepadam za czytaniem książek. Miłych wakacji!
    http://teenagerdiarypl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Nie czytałam nigdy tej książki, ani jej nigdzie nie wiedziałam. Ten słoiczek jest świetny. Doskonała dekoracja

    ReplyDelete