July 23, 2017

Wstań z kanapy i działaj! | Jak wykorzystać wakacje w 100%?


Co roku powtarzam sobie to samo:

   - "Te wakacje będą najlepsze. Mam na nie tyle planów. Spróbuję nowych rzeczy, poznam nowych ludzi... Wykorzystam je w 100%!".

Ostatecznie kończy się na tym, że robię to co zawsze (oprócz chodzenia do szkoły) i nagle orientuję się, że kończy się sierpień. Okazuje się, że żaden z moich tysięcy pomysłów na wakacje nie został zrealizowany.
Próbuję robić coś nowego, ale wychodzi to tak, że robię to samo. Patrzę w ekran, jem to samo, co zawsze, rozmawiam z tymi samymi ludźmi. Pod koniec lata, próbuję podsumować, co zrobiłam i przychodzi wielkie rozczarowanie.
   
   Znacie to?

Niestety chyba większość osób jest w takiej sytuacji, dlatego mam dla Was kilka krótkich rad po których mam nadzieję, że resztę wakacji wykorzystacie jak najlepiej i zrealizujecie je w 100%!

1. Spisz swoje plany na wakacyjny czas na tzw. "TO-DO List".
2. Powiedz bliskim Ci osobom co zamierzasz.
3. Poprzeglądaj w internecie strony z inspiracjami i zmotywuj się.
4. Ryzykuj :D
5. Pokonaj lenia, wstań i działaj! 


Fot. Magda

Outfit
Zaful Dress | Newchic Sunglasses | Rosegal Bag | Zaful Sandals


Zapraszam na mój Instagram!
@marysiachudy


23 comments:

  1. Świetny motywujący wpis, rady na pewno się przydadzą mi, bo jest ze mnie wielki leń, a potrzebuję właśnie takiej motywacji, ale co zrobić, jak seriale i książki są takie dobre ;)
    Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się szczególnie ta sukienka :)

    ReplyDelete
  2. Super wpis:) Jestem zakochana w sukience!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  3. Świetny motywujący wpis! :) Na pewno przyda mi się trochę takiego kopa do działania i odrobina motywacji! Ps. Śliczna sukienka! :)

    ReplyDelete
  4. Plan wydaje się super ale ciężko jest go spełnić. Życzę ci powodzenia w realizacji. Ja już po szkole jestem ale sam robiłem w wakacje zazwyczaj do pracy.

    ReplyDelete
  5. Ja wakacje spędzam głównie chodząc na różne zarobki. W międzyczasie spędzam wolne chwile z chłopakiem i jestem z takiego obrotu spraw zadowolona.
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładna sukienka, podoba mi się. :)

    ReplyDelete
  7. Świetny post!
    Piękne zdjęcia i świetnie wyglądasz w tej sukience! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja zawsze sobie powtarzam, wykorzystam lato w 100% i zazwyczaj nie jest to te obiecane 100% tylko (albo aż) 70% - 80%. W moich celach wakacyjnych (czy raczej urlopowych bo wakacji nie mam już od dawna) jest przede wszystkim odpocząć, popływać, zająć się blogiem, pozwiedzać, pojeździć po różnych może być nawet bliskich miejscach i to chyba tyle :) mam małe plany dlatego udaje mi się je zrobić. Bardzo motywujący wpis! Dla wielu przydatny, zwłaszcza dla osób które mają całe dwa miesiące wolnego :) mam nadzieję, że wszystkim plany wypalą chodź ta pogoda nie do końca sprzyja, ale w sierpniu ma być już lepiej :) piękne zdjęcia skarbie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
  9. Dlatego ja w tym roku wzięłam się za bloga, prawo jazdy i dodatkowo złapałam pracę :D Super fotki!

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    ReplyDelete
  10. Jak na razie moje wakacje do najlepszych nie należą, ale na sierpień jest sporo planów
    Pozdrawiam, Madda

    ReplyDelete
  11. Ahhhh tych wakacji to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pelnymi garściami, wyciskajcie jak cytrynę, by żaden dzień nie przeleciał Wam przez palce :) ja niestety szkolę mam już za sobą, więc niestety już dawno zapomniałam, co to znaczy wakacje, jednak na szczęscie są jeszcze urlopy, z którego wlaśnie wrocilam :)

    Super wyglądasz ! przepiękną masz tą sukienkę <3

    ReplyDelete
  12. Super Ci w blond włosach :). Co do planowania wakacji to niekiedy miewałam podobnie. Jak to się mówi - dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane. Ważne, by podjąć jakiś wysiłek w danym celu, np. ja już w kwietniu zarezerwowałam sobie kolonię i wiem tymsamym, że na nią pojadę. Lub też chcę iść na sesję - szukam fotografa, piszę do nich.
    Lubię na wakacjach mieć szczelnie wypełniony czas jak to było rok temu, te są nieco spokojniejsze, ale mimo wszystko mam nadzieję, że będą do końca udane :D.

    Pozdrawiam serdecznie!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Tak znam to doskonale, gdy wczoraj wieczorem uświadomiłam sobie,że niedługo jest koniec lipca to postanowiłam,że wydrukuję sobie kalendarz z sierpnia i tak dziś zrobiłam. Wydrukowany wisi przy łóżku żebym mogła pokombinować kiedy z kim się spotkać i jak wykorzystać ostatni miesiąc.
    Myślę,że jedyną przeszkodą (przynajmniej u mnie) jest pogoda, nie ma co się oszukiwać, chce wyjechać nad morze, a tu nawet nic nie można zaplanować bo boję się,że dopadnie nas deszcz :(

    ReplyDelete
  14. Ja zawsze w czerwcu robię sobie tkzw to do list,a później realizuję ją przez wakacje.To na prawdę świetny sposób.Trzeba wykorzystać te dwa miesiące i nazbierać jak najwięcej energii na wrzesień.:)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  16. Ekstra zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ale śliczna sukienka, ostatnio bardzo lubię błękitne kolory!

    ReplyDelete
  18. W moim przypadku to średnio działa. Lista działa przez jakiś czas, potem już dostajesz lenia. Jakiś czas temu znalazłam fajną apkę na telefon, w której głównym bohaterem jest ktokolwiek, może ty, może ktoś inny. Ja stworzyłam typowego Andrzeja studenta inżyniera (nie wiadomo jaki konkretny kierunek) i żeby on mógł napisać inżynierkę trzeba go karmić, czyli robić zadania z listy (które sami wyznaczamy) żeby miał większy lvl i mógł przetrwać studia. Jak nie zrobi się zadania to lvl spada. Fajna zabawa. Mam nadzieję, że będzie się sprawdzać na dłużej, bo jak na razie sam fakt, że Andrzej głoduje daje mi motywację żeby robić zaplanowane rzeczy ;)
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Najgorzej właśnie czasem pokonać lenia :D
    Poklikałam i obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete