August 02, 2017

300 obserwatorów + plany na kolejne tygodnie



W dzisiejszym wpisie, chciałam podziękować za prawie 300 obserwatorów. Wiem, że to może nie jest jakaś ogromna liczba, ale dla mnie to naprawdę wiele znaczy. Bardzo Wam za to dziękuję. Mam nadzieję, że teraz będzie Was już tylko coraz więcej :)


Moje plany na kolejne tygodnie związane z blogiem?

1. Posty co 4-6 dni
2. Codziennie zdjęcie na Instagram
3. Więcej stylizacji
4. Drobne zmiany w wyglądzie strony

Podzielenie się tym z Wami, myślę, że pomoże mi w realizacji postanowień. Jeżeli macie jakieś uwagi, sugestie odnośnie bloga, napiszcie mi o tym :)






Fot. Maggie

Outfit
Rosegal Blouse | Reserved Jeans | Rosegal Jacket | Deichmann Boots 


Zapraszam na mój Instagram!


33 comments:

  1. Biała bluzeczka i buty przepiękne !
    zostaje na dłużej :*
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Te zdjęcia są takie urocze! Bardzo pasuje Ci takie uczesanie włosów, powinnaś chodzić tak częściej, w ogóle ładnie ci w różnych fryzurkach :) Gratuluję obserwatorów, sama obserwuję twojego bloga już nie pamiętam od kiedy, naprawdę jest jednym z najbardziej inspirujących w blogosferze :) i gratuluję wyświetleń! Bardzo ciekawe pomysły, trzymam kciuki za realizację :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
  3. Gratuluję takich osiągnięć na blogu, mam nadzieję, że kiedyś i mnie doceni więcej osób, ale wiem, że na wszystko trzeba czasu. Życzę jeszcze więcej obserwatorów i wyświetleń.
    Pozdrawiam :*

    Mój blog

    ReplyDelete
  4. Super że ci się udało!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetna koszula 😃
    Infinita-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gratuluję obserwatorów i zycze wytrwałości w planach !
    Świetna stylizacja, idealnie mój styl!

    ReplyDelete
  7. Powodzenia w realizacji postanowień! :)

    ReplyDelete
  8. Gratulacje :))

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia! Gratuluję obserwatorów ;) Powodzenia w postanowieniach :)

    im-dollka.blogspot.com
    ig: lady_kala

    ReplyDelete
  10. Gratuluję tylu obserwatorów! Ja bym na Twoim miejscu zmieniła szablon i popracowała nad nagłówkiem. Może jakieś Twoje zdjęcie? Pomyśl o tym. :)

    ReplyDelete
  11. oby tak dalej szło, krok po kroku ;) powodzenia w realizacji planów + śliczne buty!

    https://skyler-blu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Sama mam niewielu ponad 300 czytelników, ale wiem jaką są oni ogromną motywacją :)

    ReplyDelete
  13. Gratuluję takich osiągnięć na blogu,

    ReplyDelete
  14. PISZĘ MĄDRY KOMENTARZ Z DEDYKACJĄ DLA WUJKA MAĆKA <3 SZACUN DLA CIEBIE, MARYSIU♡♡

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz mega uroczo w tej fryzurze! :D

    ReplyDelete
  16. Gratuluję sukcesów i oby tak dalej! Czytam wszystkie posty od samego początku i z tekstu na tekst jesteś coraz lepsza. Tylko tak dalej, a niedługo zostaniesz drugą Jessicą Mercedes.
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek

    ReplyDelete
  17. Gratuluję kochana! :) Życzę przy okazji więcej takich sukcesów i spełnienia blogowych marzeń :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz. Gratuluje takich statystyk. Ja nie mam wielkich zamiarów wobec mojego bloga. Piszę bo lubię, nie jakoś dużo ale zawsze coś się znajdzie do powiedzenia :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zakochałam sie w bluzce i Twoim uczesaniu :) Wpadnij tez do nas www.pinkypromisegang.blospot.com obserwacje i komentarze oddajemy :)

    ReplyDelete
  20. powodzenia

    https://emiliaskucinskablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Mały wynik może ale zasłużyłaś ciężką pracą. Gratulację wyświetleni i obserwacji, trzymaj tak dalej. Powodzenia.

    ReplyDelete
  22. Gratulacje, praca nie poszła na marne!
    Super stylizacja, pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Gratuluję i zazdroszczę. W stylizacji wszystko do siebie pasuje!
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/2017/08/stripes.html

    ReplyDelete
  24. Trzymam kciuki zeby twoje plany kazdego dnia sie spelnialy tak jak to sobie zaplanowalas! <3
    Szczerze gratuluje 300 obserwatorow i zycze jeszcze wiekszej ilosci kochana! <3
    Masz przesliczna fryzurke <3

    Versjada

    ReplyDelete
  25. Gratulacje, oby tak dalej! Świetne zdjęcia i stylizacja :)
    jvstvnamaria

    ReplyDelete
  26. Gratuluję kochana!:D
    Oby tak dalej!
    Mam nadzieję, że plany związane z blogiem Ci wyjadą.:)
    Śliczne zdjęcia!
    asiaknebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia , stylizacja wymiata :D

    ReplyDelete