August 06, 2017

Dać dziecku aparat...

Zamiłowanie do robienia zdjęć, przychodziło do mnie falami. Kiedy dostałam na Komunię moją pierwszą cyfrówkę, to fotki robiłam już tego samego dnia każdej napotkanej rzeczy. Pamiętam moje wakacje z tym aparatem. Wróciłam z 3500 zdjęciami.
Przez parę lat nadal dużo fotografowałam, aż w końcu przyszedł czas, że aparat używałam tylko na wyjazdach.
Wraz z założeniem bloga, pasja do robienia zdjęć wróciła. Przez długi czas, używałam cyfrówki z Komunii. Obecnie ona mi już nie wystarcza, więc pożyczam lepszą cyfrówkę mojej siostry. Jednak cały czas planuję zakup swojego sprzętu.
Ostatnio odwiedziłam moją Ciocię (nitkadesign.blogspot.com) i zdjęcia poniżej zrobiłam właśnie jej lustrzanką. Z efektów jestem naprawdę mega zadowolona, a samo ustawianie wszystkiego i robienie ich było świetną zabawą :)




Zapraszam na mój Instagram!



26 comments:

  1. Śliczne robisz zdjęcia, oh ile ja bym dała za jakąś lepszą lustrzankę :(

    Zapraszam do siebie :D
    www.agnieszkaczechblog.pl

    ReplyDelete
  2. Wow!Przepiękne zdjęcia!:D
    Cudownie je robisz!♡
    Ja zastanawiam się nad kupnem nowego obiektywu do lustrzanki, żeby zdjęcia były jeszcze lepszej jakości.;) Mam nadzieje, że twoje marzenie się spełni i będę mogła oglądać więcej takich ślicznych zdjęć.:)
    asiaknebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjęcia! Trzymam kciuki zeby szybko udało Ci sie kupić nowy sprzęt ;*
    Infinita-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność:-))) Zdjęcia zrobiłaś cudowne, od razu widać, że masz talent:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    ReplyDelete
  5. Na pierwszy rzut oka od razu widać, że kochasz fotografię, bo wychodzi Ci to świetnie, więc masz wiedzę i praktykę w tej czynności :) Sama bardzo lubię robić zdjęcia, chodź może specjalistą w tym to nie jestem ale jak to mówią, praktyka czyni mistrza, więc warto trenować i z każdym kolejnym zdjęciem być coraz lepszym :) ja niestety nie mam aparatu, ale dobrze radzę sobie z moim telefonem ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia! :)

    Ja muszę dokupić obiektyw do swojego aparatu.

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Widzę pieska to jestem zakochana :D

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia i ten klimat 😊

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia robisz i życzę w powodzenia w kształceniu swojej umiejętności :3 :*

    ReplyDelete
  10. Oby tak dalej! <3 Dobrze Ci wychodza zdjęcia :)

    Piesio skradł moje serce <3

    ReplyDelete
  11. zakochałam się! Cotton balls wkomponowałaś perfekcyjnie!

    ReplyDelete
  12. Jeju 😍 zdjęcia piękne widać, że to co robisz kochasz 😍🤗
    Pozdrawiam Domii-NIKA
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/2017/08/dawno-mnie-tu-nie-byo.html?m=1

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne, delikatne zdjęcia. Ja też fotografuję od dziecka :) Zapraszam http://martalew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Również uwielbiam robić zdjęcia, a jeszcze bardziej oglądać efekty ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    ReplyDelete
  15. Piękny blog,super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia - jeśli lubisz to robić to kontynuuj. Zobaczysz jaka będziesz zadowolona! A widzę, że wychodzi Ci to naprawdę fajnie :)

    ReplyDelete
  17. Ale fajne! Rzeczywiście dobra lustrzanka i fajne masz oko "fotograficzne" ;)
    Jak dostałam pierwszy aparat to nawalał zdjęcia wszystkiemu (dosłownie), ale z czasem ta pasja rozwinęła się i teraz nawet myślę o tym poważniej, przyszłościowo ;)

    chwilapochwili.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. I really love your blog cause you always have the best photos! These are wonderful! So original and very profesional! Like it a lot.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  19. Przepiekne zdjecia jaka urocza psinka! Ja moj pierwszy aparat dostalam na swieta chyba w 1-2 klasie gimnazjum byl to maly aparat kodak do tej pory pamietam jak strasznie go uwielbialam i fotografowalam wszystko co mozliwe, haha! Teraz czasami jak robie zdjecia moja lustrzanka i przypominam sobie moje "poczatki" to az milo mi sie robi i w sumie ciesze sie ze od razu nie dostalam lustrzanki - nie mialabym tylu wspanialych wspomnien!

    Versjada

    ReplyDelete
  20. Znam Twój blog. Lubię tutaj zaglądać i te zdjęcia:)

    ReplyDelete
  21. Naprawdę, naprawdę dobre zdjęcia. Świetny post i powodzenia, rozwijania się w fotografii. :)

    ReplyDelete
  22. Sama również uwielbiam fotografować, jednak tak jak wspomniałaś, bez dobrego sprzętu nie zawsze jest to możliwe i niekiedy lustrzanka ze standardowym obiektywem nie wystarcza. Zdjęcia które dodałaś, robia naprawdę niezłe wrażenie. Uwielbiam takie kompozycje!

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Masz oko. Ładne zdjęcia robisz. :)

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajne zdjęcia , masz talent oby więcej , warto rozwijać swoje pasje ;) pozdrawiam ;)

    ReplyDelete